مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با بیان اینکه سال گذشته 2 هزار و 562 ویزای اربعین در استان توسط کنسولگری صادر شد، گفت: این میزان امسال به 31 هزار و497 افزایش پیدا کرد.
کد خبر: ۵۲۱۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 08 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس ، حامد دارابی در راستای پایان عملیات ثبت‌نام اربعین حسنی(ع) در سالن جلسات این اداره برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته 2 هزار و 562 ویزا توسط کنسولگری صادر شده است، که امسال به 31 هزار و497 افزایش پیدا کرد.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال 6 برابر سال گذشته در زمینه صدور ویزا برای اربعین در این استان کار شده است، گفت: فعالیت دفاتر حج و زیارت استان در بعضی از روزها تا ساعت یک بامداد ادامه داشته است.

وی به فعالیت 25 دفتر حج و زیارت در زمینه صدور ویزا اشاره و بیان کرد: سال گذشته 18 دفتر در این زمینه فعالیت می‌کرد.

دارابی افزود: سه دستگاه چاپگر با سرعت بالا در اختیار کنسولگری عراق قرار دادیم و با استقرار پنج نفر از نیروهای حج وزیارت در دفاتر موقت حج و زیارت و 6 نفر در کنسولگری عراق به کارها سرعت بخشیدیم.

این مسؤول با بیان اینکه صدور ویزا در استان از 26 شهریور‌ماه آغاز و تا روز گذشته ادامه داشت، تصریح کرد: سال گذشته ویزا به صورت گروهی نیز صادر می‌شد که امسال تمامی ویزاها به صورت انفرادی صادر شد.

گفتنی است، در این نشست از رسانه‌های فعال در راستای پوشش اخبار اربعین و فعالیت سازمان حج و زیارت استان کرمانشاه همچنین خبرگزاری فارس تقدیر و تشکر شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار