رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به تردد روان زائران در مرزهای سه‌گانه گفت: مرز خسروی بسته است و رایزنی‌ها برای بازگشایی آن ادامه دارد.
کد خبر: ۵۱۸۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ 01 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،سردار محسن فتحی زاده ، با اشاره به تردد زائران از سه مرز زمینی ادامه داد، اظهار کرد: از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از ۷۳۰ هزار زائر از این مرزها تردد داشته اند.

وی با بیان اینکه تردد در سه مرز مهران، چذابه و شلمچه روان ولی پرحجم است، افزود: به لحاظ مراجعه نیز، مرز مهران با حجم ترافیکی و تراکم جمعیتی بیشتری روبه رو بوده است.

رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه در پیک زمانی بعداز نماز صبح تا ساعت ۱۲ ظهر با حجم زیادی از مراجعه زائران به مرز مواجه هستیم، گفت: از زائران خواسته شده اگر امکان تغییر این زمان وجود دارد در ساعت دیگر به مرز مراجعه کنند.

سردار فتحی زاده همچنین به بسته بودن مرز خسروی اشاره و خاطرنشان کرد: رایزنی ها در حال انجام بوده و در صورتی که دولت عراق آمادگی خود را اعلام و پذیرش را به صورت رسمی بیان کند مرز بازگشایی می شود.

وی با بیان اینکه رایزنی ها ادامه داشته و مسئولان در حال بازدید از ظرفیت پذیرش در مرز عراق هستند، تصریح کرد: درصورتی که این شرایط آماده باشد مرز بازگشایی می شود و تا آن زمان زائران می توانند از مرزهای مهران، شلمچه و چذابه برای تردد استفاده کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار