به همت جمعی از افراد و هیئت‌های مذهبی شهرستان کرمانشاه موکب نوکران کرمانشاهی در کربلا برای چندمین سال متوالی راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۵۱۷۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵ 01 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم، به منظور ارائه خدمات به زوار سرور و سالار شهیدان جمعی از افراد مذهبی و و هیئتی موکب نوکران کرمانشاهی  را در کربلا برای چندمین سال متوالی راه‌اندازی کردند.

پنج موکب «نوکران کرمانشاهی» مستقر در ایران و عراق واقع در  مرز خسروی جنب مسجد ورودی پایانه مرزی، موکب نجف ابتدای مسیر پیاده‌روی، بعد از پل ثوره‌العشرین رستوران 
الوحله، موکب مسیر پیاده روی عمود 1180 ، موکب عمود 1439 شارع‌العباس و موکب پنجم کربلا خیابان علقمی روبروی هتل اطلس مستقر است.

در همین ارتباط اصغر جانجانی، مسئول موکب نوکران کرمانشاهی در کربلا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: این موکب از چند روز گذشته از ساعت 6 صبح فعالیت خود را آغاز کرد و تا چند روز بعد از اربعین خدمت‌رسانی به زائران امام حسین(علیه‌السلام) را انجام می‌دهد.

مسئول موکب نوکران کرمانشاهی کرمانشاه در کربلا گفت: هم اکنون در این موکب که برای چندمین سال متوالی است که توفیق خدمت‌رسانی به زائران را داریم ظرفیت پذیرایی روزانه در هر پایگاه و در هر وعده 2500 زائر اربعین حسینی را در وعده صبحانه، میان وعده و نهار را داریم.

وی با اشاره به اینکه در این پنج پایگاه امکاناتی به منظور اسکان زائران اربعین حسینی در نظر گرفته نشده است بیان کرد: تعداد پایگاه‌های موکب نوکران کرمانشاهی در اربعین سال قبل سه پایگاه بود اما امسال با عنایت سید الشهدا (ع) و مردم متدین توانستیم تعداد پایگاههای موکب را به پنج پایگاه افزایش دهیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار