مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به بهره‌برداری از 60 کیلومتر مسیر بزرگراهی در استان در سال جاری، گفت: تا پایان سال نیز 20 کیلومتر دیگر بزرگراه افتتاح می‌شود که با این میزان در مجموع امسال 80 کیلومتر بزرگراه در کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۵۱۷۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ 31 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا  مسعود شریفی در حاشیه مراسم افتتاح 20 کیلومتر بزرگراه که با حضور معاون وزیر راه برگزار شد با اشاره به افتتاح 40 کیلومتر بزرگراه در سطح استان در سال جاری، گفت: هم اکنون نیز شاهد افتتاح 20 کیلومتر دیگر بزرگراه در سطح استان هستیم.

وی افزود: از این میزان 10.5 کیلومتر شامل قطعه چهارم بزرگراه کربلا است که با بهره‌برداری از آن تمام مسیر بزرگراه کربلا از کنگاور به سمت سرپل‌ذهاب بصورت بزرگراه تکمیل می‌شود.

شریفی تصریح کرد: همچنین هشت کیلومتر از این مسیر بخشی از پروژه بزرگراه اسلام آبادغرب-پل دختر است که مهم‌ترین و پرترددترین محور استان در بحث ترانزیت و مسافر محسوب می‌شود.

وی افزود: این محور به طول 25 کیلومتر است که تاکنون 15 کیلومتر آن زیر بار رفته و امسال 16 میلیارد تومان در این محور هزینه شده است و تا سال آینده این محور تکمیل می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین سه کیلومتر از 20 کیلومتر بزرگراهی که افتتاح شد بخشی از پروژه بزرگراهی مرز بازرگان-بندرامام خمینی (ره) است.

وی افزود: در مجموع با بهره‌برداری از این 20 کیلومتر، امسال تاکنون 60 کیلومتر بزرگراه افتتاح شده که قول می‌دهیم تا پایان سال نیز 20 کیلومتر دیگر بزرگراه در کرمانشاه به بهره‌برداری برسد.

شریفی تصریح کرد: بنابراین تا پایان سال 80 کیلومتر بزرگراه در استان در سال جاری افتتاح شده که این میزان یک چهارم میزان بزرگراه هایی است که تا امروز در استان ساخته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به وجود پنج ورودی اصلی در استان کرمانشاه، گفت: با کارهایی که از گذشته انجام شده و با امید به کمک‌های اعتباری و فنی که از وزرات راه داریم امیدواریم بتوانیم تا سال آینده چهار محور آن را بصورت بزرگراهی تکمیل کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار