منصور وهابی در گفتگو با تابناک:
رئیس آموزش و پرورش منطقه نوسود گفت:شورای دانش آموزی نماد مشارکت عملی،تقویت حس مسئولیت پذیری و حضور در عرصه های فرهنگی و اجتماعی است.
کد خبر: ۵۱۵۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵ 28 October 2017
منصور وهابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:شورای دانش آموزی را فرصتی مناسب برای مشارکت عملی دانش آموزان و توسعه و تقویت فعالیتهایآموزشی،تربیتی،تکریم شخصیت دانش آموزان و هم چنین تقویت حس مسئولیت پذیری و تعامل فکر و اندیشه در دانش آموزان دانست.

وهابی افزود:وهابی با اشاره به مسئولیت های  دانش آموزان در کمیته های کاری بعد از انتخابات ظهورتوانمندی های بالقوه دانش آموزان و تقویت روحیه انتقاد پذیری و مشارکت جویی در امور مدرسه را دست آورد مشارکت در این خصوص برشمرد.

وی تسهیل در حسن اجرای برنامه های آموزشی،پرورشی و امور اجرایی مدارس از طریق واگذاری مسئولیت به آنان و زمینه سازی برای آموزش و ارتقاء سطح فرهنگی و اجتماعی و سیاسی دانش آموزان برای حضور بهتر در عرصه های اجتماعی را از اهداف دیگر شوراهای دانش آموزی برشمرد.

 لازم بذکر است:اانتخابات شوراهای دانش آموزی همزمان با سراسر کشور در سطح مدارس منطقه نوسود و به صورت نمادین در دبستان حضرت سمیه نودشه با حضور بخشدار،رئیس 
اداره آموزش و پرورش،رئیس شورای اسلامی و همکاران برگزار شد.

گفتگو از صهیب زربان
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار