هشتمین شب‌شعر دانشجویی عاشورا همراه با گرامیداشت یاد استاد وارسته مرحوم محمد مسموعی در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اقلید برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ 25 October 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:هشتمین شب‌شعر دانشجویی عاشورا همراه با گرامیداشت یاد استاد وارسته «مرحوم محمد مسموعی» امشب با حضور فرمانده سپاه، برخی از مسؤولان شهرستانی، رؤسای دانشگاه‌ها، اساتید، دانشجویان، مردم و نیز خانواده مرحوم مسموعی در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

مسؤول بسیج دانشجویی اقلید در حاشیه این برنامه اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن قیام  سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و ترویج شعر و ادبیات عاشورایی، ترویج مضامین بلند آن و تقویت روحیه ایثار و شهادت در بین دانشجویان ازجمله اهداف برگزاری این شب‌شعر است.

محمدرضا قربانی با بیان اینکه تحقق آموزه‌ها و منویات امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت پاسداشت ایام ماه محرم از دیگر اهداف برگزاری این آیین است، خاطرنشان کرد: هنر تأثیر بسزایی در ترویج و نهادینه کردن فرهنگ و ارزش‌ها در جامعه دارد.

قربانی عنوان داشت: هشتمین شب‌شعر دانشجویی عاشورا به همت دانشگاه پیام نور و بسیج دانشجویی اقلید برگزار شد.

به گزارش فارس، شعرخوانی، تجلیل از شاعران آیینی و مقام استاد وارسته دانشگاه پیام نور اقلید «مرحوم مسموعی»، دکلمه خوانی، برپایی نمایشگاه فرهنگی در کنار محفل شب‌شعر و... ازجمله برنامه‌های هشتمین شب‌شعر دانشجویی عاشورا بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار