استاندار قزوین از رایزنی با وزارتخانه ها و سازمان ها برای بهره گیری از توانمندی بانوان در عرصه های مدیریتی استان خبر داد.
کد خبر: ۵۱۴۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ 25 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایرنا، عبدالمحمد زاهدی سه شنبه شب در نشست با اعضای حزب اعتدال و توسعه قزوین افزود:به بهره مندی از توانمندی های زنان در عرصه های مدیریتی اعتقاد دارم و ریسک این کار را می پذیرم.
استاندار قزوین ادامه داد: بهره مند نشدن از ظرفیت بانوان هنوز در کشور به عنوان یک مشکل به چشم می خورد، در حالی که من به بهره مندی از توانمندی بانوان در حوزه های مدیریتی استان اعتقاد دارم و زمینه تحقق این موضوع را نیز فراهم خواهم کرد.
وی اظهار کرد: در خصوص بهره مندی از بانوان توانمند در عرصه های مدیریتی با وزارتخانه های مختلف صحبت کرده ام تا موانع در این خصوص برطرف شود.
استاندار قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه احزاب مطالبه گر، دولت را در تصمیم گیری ها هدایت خواهند کرد،اظهار داشت: احزاب باید پایگاه محکمی در بین آحاد مختلف مردم داشته باشند چون بی توجهی به این موضوع مهم باعث ناپایداری، از هم گسیختگی و از بین رفتن آنها در صحنه های مختلف سیاسی خواهد شد.
وی تاکید کرد: احزاب و گروه های سیاسی در کنار فعالیت های حزبی و سیاسی باید در برنامه ریزی ها و عملکرد خود، به آرمان حزبی توجه کنند و منافع ملی را به عنوان یک اصل مهم در نظر داشته و به اخلاق و معنویات پایبند باشند.
استاندار قزوین با بیان اینکه به اعتدال و توسعه اعتقاد دارم ولی معتقدم توسعه در جامعه تنها با خواست مردم محقق می شود،اظهار کرد: احزاب باید به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه در ترویج گفتمان توسعه و زمینه سازی در جامعه آن بکوشند.
زاهدی همچنین گفت: فعالیت های سیاسی احزاب نباید تنها به دوران انتخابات خلاصه شود بلکه احزاب و گروه های سیاسی با فعالیت ماندگار خود باید وظیفه آگاهی رساندن به جامعه را به شکل مستمر دنبال کنند.
وی در ادامه از بالا بردن آستانه تحمل و نقد پذیری در بین احزاب به عنوان یک ضرورت یاد کرد و گفت: تقویت روحیه نقد پذیری در بین احزاب مهم و ضروری است.
زاهدی خاطرنشان کرد: تحقق توسعه سیاسی بدون توسعه فرهنگی واجتماعی میسر نخواهد شد.
استاندار قزوین در پایان با اشاره به لزوم توسعه گردشگری و افزایش توان تولید و صادرات محصولات در استان به عنوان چشم انداز اقتصادی قزوین همزمان با توسعه سیاسی، گفت: مهم ترین برنامه بنده به عنوان مدیر ارشد اجرایی و نماینده عالی دولت در استان، اجرایی کردن برنامه های بالادستی از جمله اسناد توسعه چشم انداز و آمایش سرزمینی و برنامه ششم توسعه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار