مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: گاز مورد نیاز ۱۰ موکب اربعین حسینی شهرستان قصرشیرین تأمین شد.
کد خبر: ۵۱۳۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ 24 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،سیروس شهبازی، با بیان در شرایط کنونی مشکلی برای تأمین گاز موکب‌ها نداریم اظهار داشت: تاکنون گاز مورد نیاز 10 موکب اربعین حسینی شهرستان قصرشیرین تأمین شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه در مرز خسروی امکانات زیرساختی برای لوله‌کشی گاز نداریم گفت: زیرا در محدوده شهر سومار و خالی از سکنه است  و عملیات گازرسانی در آن تاکنون انجام نشده است.

شهبازی با اشاره به اینکه در شهرستان قصرشیرین شبکه گازرسانی مستقر است عنوان کرد: اکنون 4500 مشترک گاز طبیعی در شهرستان قصرشیرین داریم.

وی با بیان اینکه تاکنون هرگونه درخواست گازرسانی از سوی نهادها یا جمعیت‌های مردمی  برای موکبها و حسینیه‌ها برای پذیرایی از زائران اربعین داشتیم انجام شده است بیان کرد: آمادکژ کامل برای تأمین گاز موکبها و جایگاه‌های C N G در مسیر زوار اربعین را داریم.

 مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: در تمام  مسیر زوار اربعین همه شهرها از جمله اسلام آبادغرب، قصرشیرین، سرپل ذهاب و سایر شهرستانهای محل تزدد گازرسانی شده‌اند و مشکلی برای تامین گاز موکب‌های این شهرها وجود ندارد.

وی اظهار کرد: سال گذشته هم برای تعدادی از موکبها درخواست تأمین سوخت گاز شد که شرکت گاز اقدامات لازم را انجام داد و امسال هم مشکلی در این رابطه نداریم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار