مسوول بسیج جامعه زنان سپاه نی ریز از برگزاری همایش سه ساله های حسینی همزمان با سراسر کشور مصادف با شهادت حضرت رقیه (س) در مصلی بزرگ نماز جمعه شهرستان نی ریز خبر داد .
کد خبر: ۵۱۳۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲ 23 October 2017
تابناک فارس به نقل از نبض نی ریز: ربیعی مسوول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت نی ریز گفت : همایش سه ساله های حسینی همزمان باسراسر کشور با همکاری نهادهای اجرای شهرستان پنجم صفر مصادف با روز شهادت حضرت رقیه ( س ) چهارشنبه مورخ 3 آبان ماه ساعت 10صبح در مصلی بزرگ نماز جمعه شهرستان نی ریز باحضور 1200 کودک 3 تا 6 سال برگزار می شود.


ربیعی بابیان اینکه حضرت رقیه (س) یکی از شخصیتهای برجسته عاشورا است افزود : نام و یاد این حضرت برای همیشه در تاریخ باقی مانده است وبه عنوان یک الگوی درخشان برای نونهالان ایرانی است که باید مورد توجه قرار گیرد .


دبیر ستاد برگزاری همایش سه ساله های حسینی گفت: هدف  از برگزاری این همایش نهادینه سازی فرهنگ اهل بیت در بین نو نهالان و آشنایی ذهنی کودکان با واقعه عاشورا و القاء محبت و دوستی اهل بیت ( ع ) می باشد .


وی  بابیان اینکه نقش اصلی و سکان دار اصلی این مراسم کودکان می باشند ادامه داد : این برنامه کاملا با محتوای کودکانه طراحی شده و اجراییات برنامه هم با کودکان می باشد.

دبیر ستاد برگزاری همایش سه ساله های حسینی با اشاره به جزییات این برنامه عنوان داشت:  قرائت قرآن و اجرای حاملان قرآن توسط نو نهالان ، اجرای نمایش حضرت رقیه (س ) ، مداحی و ذکر مصیبت توسط کودکان و شرح داستان زندگی حضرت رقیه وقصه گویی توسط خاله بهار و غنچه و... ازجمله برنامه های اجرایی در این همایش است .


وی دررابطه با توزیع بسته های فرهنگی بین نونهالان بیان کرد: مقنعه ،سربند و پرچم برای دختران و شال ، سربند و پرچم برای پسران تدارک دیده شده است .


مسوول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت نی ریز در پایان گفت: از همه مسوولین و دستندر کاران این همایش خصوصا آیت ا.. سید محمد فقیه امام جمعه و درستکار فرمانده سپاه، اداره اوقاف و امور خیریه و سایر نهادها و دستگاه های اجرایی صمیمانه تشکر و قدردانی می نماییم و آرزوی توفیق خدمت در برنامه های اهل بیت (ع) را برایشان از خداوند منان خواستاریم .

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار