فرماندهی سپاه ناحیه دالاهو گفت:دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا و مبارزه با استکبار بود که باید برای آیندگان نقل شود چرا که جنگ تحمیلی یک سند افتخار از رشادت های رزمندگان ایرانی در برابر متجاوزان بود.
کد خبر: ۵۱۲۶۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸ 22 October 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک ،کاروان راهیان نور دانش آموزی کرند غرب شامل 75 نفر دانش آموز دختر جهت اعزام به مناطق عملیاتی توسط مسئولین ادارات و معاون فرماندار و بخشدار مرکزی بدرقه شدند.

نوروز اکبری اظهار داشت: دانش آموزان باید روحیه بسیجی خود را با الگوگیری از شهدای جنگ تحمیلی تقویت کرده و در همه عرصه های علمی، فرهنگی، مذهبی، مقابله با دشمنان و ... بسیجی وار گام بردارند و هر لحظه آماده دفاع از سرزمنشان باشند.

وی خاطر نشان کرد:اردوهای راهیان نور تاثیر بسیاری بر خانواده کسانی که این سفر را تجربه کرده اند داشته و بسیاری از شهدای مدافع حرم نیز از خادمان همین کاروان راهیان نور هستند. 

محمد بیگی مدیر آموزش پرورش نیز اردوهای راهیان نور را حرکت جهادی دانست و افزود: کارکنان آموزش و پرورش همواره با جدیت در این راه گام برداشته و مرور خاطرات جنگ برای نسل جدید از وظایف ماست و هدف از اعزام این کاروان‌ها در قالب اردوی راهیان نور در میان دانش‌آموزان را ترویج فرهنگ مقاومت و حفظ روحیه ایثار و همچنین تشریح ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد.

در این آیین محمدی معاون فرماندار، صیدمحمدی بخشدار مرکزی و برخی دیگر از پرسنل فرمانداری دالاهو به همراه سایر مسئولین ادارات حضور داشتند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار