فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از اجرای طرح ضربتی مقابله با سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح 51 فقره سرقت کشف و 18 سارق دستگیر شده اند.
کد خبر: ۵۱۰۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶ 18 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ" رضا شیرزادی "در این رابطه عنوان کرد: طرح ضربتی مقابله با سرقت در 48 ساعت گذشته توسط عوامل انتظامی این شهرستان اجرایی شده است. 

فرمانده انتظامی شهوی مبارزه با سرقت را یکی از مطالبات مردم عنوان کرد و اظهارداشت: در بحث سرقت با استفاده از ظرفیت نگهبانان محله، پلیس های افتخاری و ظرفیت های برون سازمانی توانستیم وقوع سرقت را کنترل و آمار مجموع سرقت ها بخصوص سرقت های مهمه را کاهش دهیم. 
رستان کرمانشاه با بیان اینکه اکثر سرقت هایی که در شهرستان کرمانشاه رخ می دهند، سرقت های خرد هستند، گفت: طرح جمع آوری معتادین متجاهر همواره در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار دارد و در صورت مشاهده به کمپ های مجاز ترک اعتیاد تحویل داده می شوند. 

سرهنگ رضا شیرزادی با بیان اینکه ۸۰۰ معتاد متجاهر در سطح شهر جمع آوری و تحویل اردوگاه ها شده اند، افزود: پلمب مکان های عرضه مواد مخدر و قلیان در دستور کار قرار دارد و از ابتدای سال تا کنون بیش از 250 مکان پلمب شدند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار