معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه از کاهش دو تا سه درجه‌ای دمای کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۰۹۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱ 16 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،علی محمد زورآوند، با اشاره به کاهش دو تا سه درجه‌ای میانگین دمای هوا در نقاط مختلف استان، اظهار کرد: این کاهش تقریبا از شب گذشته (24مهر) آغاز شده و اوج آن فردا بعدازظهر خواهد بود.

وی ادامه داد: این کاهش عمدتا مربوط به دمای هوای شبانه است و حداکثر دمای روزانه به غیر از فردا (سه‌شنبه، 25 مهر) کاهش چندانی نخواهد داشت.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه این کاهش دما تا روز پنجشنبه(27 مهر) ادامه دارد، یادآوری کرد: از روز پنجشنبه دما مقداری بالا خواهد رفت، اما دوباره در روزهای جمعه و شنبه به اندازه همین چند روز کاهش دما داریم.

به گفته این مسئول، پس از آن دیگر نوسان چندانی در دمای هوا نخواهیم داشت.

زورآوند در خصوص کمترین دمای هوای استان در شب گذشته نیز افزود: شب گذشته کنگاور، سنقر و ماهیدشت دمای چهار درجه سانتی‌گراد را داشتند و دمای شهر کرمانشاه نیز به 6.7 درجه سانتی‌گراد رسید.

وی در خصوص بارندگی‌های پاییزی امسال استان نیز گفت: حداقل طی دو هفته آینده بارندگی موثری برای استان نخواهیم داشت.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه در پایان با اشاره به حساسیت برخی محصولات کشاورزی از جمله گوجه، ذرت علوفه‌ای و ... نسبت به کاهش دمای هوا، از کشاورزان خواست تدابیر لازم را در این خصوص طی چند روز اخیر اتخاذ کنند. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار