فرماندار سنقرو کلیایی گفت: در راستای توسعه ظرفیت های گردشگری و به دنبال آن ایجاد اشتغال پایداربا مشارکت بخش خصوصی، احداث مجتمع تفریحی و اقامتی در حاشیه سد جامیشان این شهرستان دردستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۰۵۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳ 09 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنقر و کلیایی ،یاور محمدی در جلسه بررسی ظرفیت های گردشگری در سنقرو کلیایی با بیان اینکه سرمایه گذاران حوزه تولید و اشتغال در سنقرو کلیایی به بهترین شکل ممکن مورد حمایت قرار خواهند گرفت افزود: این مجتمع تفریحی با سرمایه اولیه20 میلیارد ریالی سرمایه گذار در سطح حدود 8 هکتارو با حمایت دستگاهای اجرایی ذیربط احداث خواهد شد.

وی اظهار داشت با توجه به موقعیت سد جامیشان و برخورداری از ظرفیت های ارزشمندی از قبیل موقعیت توپوگرافی مناسب، وجود آب سد و تخصیص آن برای اجرای طرح، دسترسی به 
جاده اصلی، خوش آب و خوا بودن منطقه و... در بلند مدت،موجب اشتغال و رشدو توسعه سنقرو کلیایی خواهد شد.

فرماندار سنقرو کلیایی گفت با توجه به انجام اقدامات اولیه از جمله تهیه طرح ساخت مجتمع و ارائه آن در این جلسه توسط سرمایه گذار بخش خصوصی، مسئولین دستگاههای اجرایی ذیربط حاضر در جلسه بایستی بدون مانع تراشی و با به حد اقل رساندن مراحل اداری در شهرستان و استان در خصوص پاسخ به استعلام های مربوط به این طرح اقدام نمایند.

محمدی همچنین دیگر ظرفیتهای سرمایه گذاری و اشتغالزایی درسد شهدا شامل احداث باغ، کشت گیاهان دارویی پرورش ماهی در قفس و ماهیگری را تشریح کرد و گفت ازمتقاضیان سرمایه گذاری در این حوزه ها نیز حمایت می کنیم.

 

به گفته سرمایه گذارطرح مذکوردر این مجتمع طرح هایی شامل احداث رستوران، سوئیت، استخر شنای روباز و محصور، استخر ماهیگیری تفریحی، اسکله ماهیگیری،قایقرانی و جت اسکی،  آبنما و آبشارمصنوعی، پارکینگ، نمازخانه، مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری، آلاچیق، مسیر ورودی پیاده و سواره پیش بینی شده است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار