عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت:باید به حال شهرکهای صنعتی گریه کنیم چرا استان کمتر توسعه یافته و محروم کرمانشاه همانند تهران و اصفهان مالیات می دهد.
کد خبر: ۵۰۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 09 October 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک، حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه که امروز با حضور اعضای محترم کمیسیون صنایع و معادن مجلس در اتاق بازرگانی این استان برگزار شد، افزود: نرخ بیکاری استان کرمانشاه  بسار بالاست،به همان میزان که بمب بر سر این استان ریخته شد اگر اعتبار می گرفتیم استان ما ساخته شده بود.

وی خاطر نشان کرد:در حوزه صنعت نیاز به حرکت جهادی است به جای اینکه مجوز واحدهای صنعتی در 223 روز صادر شود کارگروهی تشکیل شود که ظرف 20 روز به نتیجه برسد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تصریح کرد: کارخانه ایران خودروی کرمانشاه ظرفیت 100 هزار خودرو را در سال دارد، و تولید 30 هزار دستگاه خودرو برای آن تعریف شده اما هنوز به15 هزار تا نرسیده ، اگر این روندادامه یابد باز هم در ته جدول بیکاری خواهیم بود.

حسینی کیا اظهار داشت: قطعه سازی و گلخانه و حوزه صادرات استان کرمانشاه مغفول مانده است، برای تحول صنعت استان باید دوسال استمحال بانکی یا فریز شدن سود انجام شود تا شاید استان تکانی بخورد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه  افزود:پرداخت سرمایه در گردش بدون وام قبلی و کاهش مالیات از مطالبات ما است.

در ادامه سید قاسم جاسمی، دیگر عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی در استان کرمانشاه باید فراهم شود  تا بتوانیم سرمایه گذاران را جذب کنیم.

وی افزود: وضعیت صنعت ما هم اکنون با 30 درصد اداره می‌شود و باید میزان دریافت مالیات در این استان کاهش یابد.
l
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار