حسین خدرویسی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:دو هزار خیر استان کرمانشاه از ابتدای فعالیت صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تاکنون در این صندوق سرمایه گذاری کرده اند.
کد خبر: ۵۰۴۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ 07 October 2017
حسین خدرویسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:بیش از دو هزار  و ۹۰ فقره وام کارگشایی و ۳۰۰ فقره وام اشتغال در شش ماهه نخست امسال به مددجویان کرمانشاهی پرداخت شده است ووام های پرداختی در صندوق امداد ولایت به صورت قرض الحسنه در اختیار مددجویان تحت حمایت قرار می گیرد

وی خاطر نشان کرد: اعتبار وام های کارگشایی اعطایی به مددجویان تحت حمایت در استان بیش از شش میلیارد و ۵۰۶ میلیون تومان و وام های اشتغال دو میلیاردو ۸۰۴ میلیون تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد:وام های صندوق با شرایط ضمانتی آسان و بازپرداخت طولانی مدت به مددجویان و نیازمندان اعطا می شودو سقف وام های پرداختی برای اشتغال ۳۰ میلیون تومان و برای سایر وام های قرض الحسنه پنج میلیون تومان است.

وی اظهار داشت: منابع مالی صندوق امداد ولایت برای پرداخت وام به نیازمندان از محل سپرده های خیران نیکوکار و اعتبارات داخلی کمیته امداد تامین می شود.

خدرویسی افزود: نیازمندان و مددجویان متقاضی وام می توانند به دفاتر کمیته امداد در شهرستان ها و یا صندوق امداد ولایت مراجعه و در صورت واجد شرایط بودن وام قرض الحسنه دریافت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار