سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گفت:تمام توان خود را برای خدمت رسانی بهتر به مردم بکار گیرند.
کد خبر: ۵۰۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ 04 October 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک، دکتر محمودرضا مرادی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی در آیین تودیع و معارفه معاونین درمان، تحقیقات و فناوری و آموزش و نیز روسای دانشکده‌های پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه،که در سالن اجتماعات بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت:هر مدیر و مسئولی باید به جایگاهی که در اختیار دارد به عنوان یک فرصت برای خدمت نگاه کند و تمام توان خود را برای خدمت رسانی بهتر به مردم بکار گیرد.

وی خاطر نشان کرد:مدیران دانشگاه از اعضای هیات علمی و پزشک هستند که بیرون از دانشگاه جایگاه اجتماعی، درآمد مناسب دارند و سخت است که بخواهند راحتی و درآمد مناسب خود را کنار گذاشته و پست مدیریتی قبول کنند.

مرادی تصریح کرد: بنابراین باید برای قبول مدیریت در دانشگاه خواهش کنیم و باید قدردان مدیران دانشگاه باشیم، چرا که راحتی و درآمد مناسب خود را کنار گذاشته و برای خدمت به مردم سختی را بر خود تحمیل می‌کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  با بیان اینکه تغییرات در حوزه مدیریتی باید با هدف بهبود وضعیت و شرایط موجود باشد، گفت: اگر تغییرات بدون هدف و بدون فکر انجام شود،نتیجه‌ای جز زیان مجموعه نخواهد داشت و تلاش ما در این تغییرات استفاده از فکر و روش جدید و انتخاب افرادی با انرژی بیشتر و افکار تازه تر جهت حرکت رو به جلوی مجموعه است.

مرادی  اظهار داشت: همواره در انتخاب افراد برخی موافق و برخی مخالف هستند و نظر همه منتقدان محترم است و اگر انتقادی منطقی باشد قطعا از آن استقبال می کنیم، اما باید به خاطر داشت در یک انتخاب نمی‌توان همه را راضی نگه داشت.

وی گفت: معاونت آموزشی دانشگاه مهم‌ترین معاونت محسوب می‌شود، چرا که نقش تربیت اعضای هیات علمی و پزشکان و کادر بهداشت و درمان آینده را بر عهده دارد ومخاطب این معاونت اعضای هیات علمی و دانشجویان هستند که ستون‌های دانشگاه را تشکیل می‌دهند، بنابراین اقدامات این معاونت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکید کرد: معاون آموزشی جدید دانشگاه باید بتواند آموزش دانشگاه را هم به لحاظ کیفی و هم کمی ارتقا داده و بحث بین المللی سازی دانشگاه را با توجه به شروع تحصیل دانشجویان عراقی در دانشگاه با جدیت پیگیری کند.

وی در ادامه ابراز داشت: معاونت درمان دانشگاه چالش برانگیزترین معاونت است و مشکلات این حوزه به سرعت در جامعه بازتاب می یابدو اقدامات این معاونت به شدت مورد رصد مردم و مسئولین است و باید مدیران در این معاونت کار انقلابی انجام دهند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه قطب درمانی غرب کشور است، گفت: باید کمبودهای بخش درمان استان شناسایی و مرتفع شود.دانشکده پزشکی باید هویت مستقلی پیدا کند

مرادی افزود:دانشکده پزشکی مهم‌ترین دانشکده به لحاظ تعداد اعضای هیات علمی، مرتبه اعضای هیات علمی و بعد پژوهش و آموزش محسوب می شودو این دانشکده باید هویت مستقل پیدا کرده و وابستگی خود را به معاونت آموزشی دانشگاه کاهش دهد تا این معاونت بتواند بر بحث توسعه رشته‌ها و فعالیت‌های پشتیبانی تمرکز داشته باشد.

در پایان این مراسم دکتر حبیب الله خزایی به عنوان معاون آموزش، دکتر بهمن روشنی به عنوان معاون درمان و دکتر فرید نجفی به عنوان معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه معرفی و از زحمات  چند ساله دکتر فرید نجفی معاون سابق آموزش، دکتر هوشنگ امیریان معاون سابق درمان و دکتر بهروز حمزه معاون سابق تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تقدیر و بابک صیاد به عنوان رییس جدید دانشکده پزشکی و دکتر محمدباقر شمسی به عنوان رییس جدید دانشکده پیراپزشکی معرفی و از زحمات دکتر مهدی زبیری رییس سابق دانشکده پزشکی و دکتر فاطمه رضوان مدنی رییس سابق دانشکده پیراپزشکی تقدیر شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار