فرمانده انتظامی مازندران از جمع آوری ۱۵ هزار لباس نامتعارف در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۰۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ 04 October 2017
به گزارش تابناک : سردار میرفیضی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در این ارتباط که چرا برخورد جدی به عرضه اینگونه لباس ها صورت نمی گیرد، اظهار کرد: برخورد با لباس های نامتعارف تا یک جایی به عهده ماست و دستگاه های دیگر نیز متولی هستند که باید پای کار بیایند.

وی در رابطه با سوال دیگر قدس آنلاین درباره عدم رعایت حقوق شهروندی در پاسگاه ها و کلانتری ها تاکید کرد: عمده کارها را سیستمی کردیم و بر این عملکرد در مرکز نظارت می شود.

رئیس پلیس مازندران از برخوردهای فراوان با پرسنل کلانتری ها در سالجاری خبر داد و گفت: حجم کار در کلانتری ها بالا بوده و در نیمه اول امسال ۲۹۰ هزارنفر با پلیس ۱۱۰ تماس برقرار و ۳۱۶ هزارنفر از کلانتری ها و پاسگاه ها خدمات گرفتند.

سردار میرفیضی در ارتباط با این سوال که چرا با باندهای چک فروشی در استان برخورد نمی شود، یادآور شد: برای برخورد ب چک فروشی اگر شاکی خصوصی وجود داشته باشد برخورد صورت خواهد گرفت و اگر رسانه ها اخباری از وجود این باندها دارند اطلاع دهند تا رسیدگی شود.

وی امنیت را پیش نیاز تمام نیازهای انسان دانست و یادآور شد: امنیت همه حوزه ها از جمله حوزه های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی را شامل می شود.

سردار میرفیضی با تاکید بر اینکه امنیت باید مردمی شده و مردم باید امنیت ساز شوند، گفت: جلب اعتماد مردم و ارتقا سرمایه اجتماعی، افزایش احساس امنیت را به همراه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی مازندران رعایت حقوق شهروندی، قانون مداری و مشارکت و پاسخگویی را شعارهای اصلی ناجا دانست و افزود: امسال ۵۰۰ هزار نفر از پلیس مازندران خدمات گرفتند.

سردار میرفیضی از کشف یکهزار و ۷۰۰ هزار کیلوگرم مواد مخدر و افزایش ۲۰ درصدی این کشفیات خبر داد و یادآور شد: کشف ۳۴۰ کیلوگرم مرفین از کشفیات مهم امسال است.

وی اضافه کرد: در این راستا، ۸۸۰۰ نفر دستگیر شدند که ۳۹۰۰ نفر خرده فروش بودند.

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه امسال ۳۴۰۰ معتاد دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند، گفت: با افزایش ۳۲ درصدی طرح های برخورد با عرضه کنندگان مواد مخدر، ۴۴ باند متلاشی شدند.

وی از کاهش ۶ درصدی فوتی ها در حوادث رانندگی و افزایش ۱۳ درصدی اعمال قانون خبر داد و افزود: امسال ۳۳۲ نفر در جاده های مازندران جان باختند.

رئیس پلیس مازندران به وقوع ۳۴ فقره قتل در استان اشاره و از کشف ۳۰ فقره از این قتل ها خبر داد.

سردار میرفیضی اضافه کرد: امسال ۹۵۱ فقره کلاهبرداری به میزان ۱۹ میلیاردتومان اتفاق افتاد و در این راستا ۸۱۹ فقره منجر به کشف شد و ۴۳۴ نفر دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه زمین خواری کشف شده نسبت به سال گذشته دو برابر شده است، یادآور شد: امسال ۱۹ فقره پرونده زمین خواری به مساحت ۵۸۷ هزارمترمربع و به ارزش ۷۱ میلیارد تومان رفع تصرف شد.

سردار میرفیضی با اعلام اینکه کشفیات قاچاق کالا دو برابر شده است، گفت: ۱۲۱۴ پرونده به ارزش ۲۰ میلیارد تومان در این راستا تشکیل و ۶ باند متلاشی گردید.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه ۱۵ هزار واحد صنفی در استان فاقد مجوز هستند، افزود: ۲۸ هزار بازدید از واحدهای صنفی صورت و ۹۲۰۰ اخطار پلمپ صادر و ۳۷۰۰ واحد صنفی نیز پلمپ شدند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه امسال ۵۲۰ هزار اوراق قضایی ابلاغ شد، از میانگین سنی دستگیر شدگان ابراز نگرانی کرد و گفت: ۳۰ درصد دستگیرشدگان بین ۱۵ تا ۲۴ سال سن دارند.






منبع : قدس آنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار