قاسم سلیمانی دشتکی ؛
استاندار ایلام با اشاره به عزم دولت برای تکمیل زیرساخت های مهران در ایام اربعین حسینی گفت:در اربعین امسال با آمادگی بیشتری به استقبال زائران حسینی خواهیم رفت.
کد خبر: ۵۰۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵ 04 October 2017
استاندار ایلام با اشاره به عزم دولت برای تکمیل زیرساخت های مهران در ایام اربعین حسینی گفت: با امادگی بیشتری به استقبال زائران حسینی خواهیم رفت.
 
به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی ‌دشتکی در جریان بازدید از پروژه های حوزه اربعین در مسیر ایلام به پایانه مرزی مهران اظهار کرد: وزارت نیرو با پرداخت 20 میلیارد ریال برای تامین آب و همچنین با تامین 20 میلیارد دیگر برای روشنایی پارکینگ ها و جاده کمربندی موافقت کرد که بزودی در اختیار دستگاه ها قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: یکی از نقاطی که در ایام اربعین منجر به بروز ترافیک می شود میدان ارغوان بود که مقرر شد برای تکمیل عملیات پل روگذر ارغوان 20 میلیارد ریال اختصاص یابد.

استاندار ایلام یادآور شد: طی روزهای اخیر با پرداخت حدود 60 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه های در دست اجرا در حوزه اربعین استان ایلام موافقت شد، ضمن اینکه از 170 میلیارد ریال قبلی که تخصیص یافته بود 85 میلیارد ریال ابلاغ شده که میان دستگاه ها و پیمانکاران توریع می شود.

سلیمانی ابراز امیدواری کرد امسال با آمادگی بیشتر و تکمیل زیرساخت ها به استقبال زائران اربعین برویم.

مرز بین المللی مهران در 85 کیلومتری ایلام مهم ترین مرکز و کانون برای عزیمت زائران اربعین است و سال گذشته بیش از 2 میلیون نفر از این نقطه مرزی عازم کربلای معلی شدند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار