کد خبر: ۵۰۲۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹ 03 October 2017
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران از ساماندهی چهل گلزار شهدای تک ‌مزاری با اعتبار 1میلیاردتومان در استان کهگیلویه وبویراحمدخبر داد.

به گزارش خبرنگار ایثار از یاسوج ؛سیدمنصور موسوی عصر امروز درحاشیه دیدار با خانواده شهید مظفری در یاسوج با بیان اینکه شهدا الگوهای گرانمایه زندگی ما هستند، اظهار کرد: راه شهدا و درس گرفتن از اخلاق و عمل آنان راه سعادت را به ما نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه شهدا جهت حفظ مرز و ناموس کشور جانفشانی کردند بر لزوم تکریم مقام شامخ آنان و خانواده‌هایشان تاکید کرد و افزود: الگو گرفتن از زندگی شهدا ما را در ادامه راه آنان مصمم‌تر می‌کند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در ادامه با اشاره به اینکه ساماندهی گلزارهای شهدا کوچکترین کاری است که می‌شود در راستای پاسداشت فرهنگ شهادت و ایثار شهدا انجام داد، تصریح کرد: روند ساماندهی گلزارهای شهدا در این استان تاکنون به خوبی صورت گرفته است.

موسوی هدف از ساماندهی گلزارهای شهدا را تجلی بخشیدن به اهداف والای آنان دانست و گفت: ساماندهی مزار شهدای استان جز در سایه همکاری و تعامل مسئولان امکان‌پذیر نبوده و باید همه ما دست به دست هم دهیم تا بستر لازم جهت اتمام ساماندهی گلزارهای شهدای فراهم شود.
مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد تک مزاری بودن و پراکندگی آنها در روستاها و مناطق عشایری این استان را از مهم‌ترین مشکلات موجود در زمینه ساماندهی گلزار شهدای استان عنوان کرد.
موسوي بابيان اينكه ٨٠ گلزار تك مزاري در استان است كه انشالله تا دوماه ديگر ٥٠ درصد اين گلزار ها ساماندهي ميشود.
این مقام مسئول با بیان اینکه تاکنون بیش از ۷۸ درصد گلزارهای شهدای استان ساماندهی شده است ، عنوان کرد:در حرکت ضربتی ساماندهی چهل گلزار شهدای تک‌مزاری به اعتباری به مبلغ ۱میلیارد تومان در دستور کار این نهاد در سراسراستان قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار