رئیس هیات دو و میدانی استان کرمانشاه از درخشش دوندگان استان در رقابت های لیگ طلایی کشور با کسب عناوین قهرمانی، نایب قهرمانی و سومی در ماده های مختلف خبر داد.
کد خبر: ۵۰۲۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ 03 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،حمیدرضا فردین پور اظهار کرد: در ماده سه هزار متر با مانع، حسین کیهانی دونده کرمانشاهی موفق شد با رکورد 9 دقیقه و 24 ثانیه و 24 صدم ثانیه از خط پایان گذشت و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

وی افزود: در همین ماده همایون همتی دیگر دونده کرمانشاهی با زمان 9 دقیقه و 25 ثانیه و 86 صدم ثانیه توانست مقام نایب قهرمانی را کسب کند و ورزشکار ایلامی نیز در رده سوم قرار گرفت.

فردین پور یادآور شد: در رقابت های ماده 5 هزار متر نیز حسین کیهانی توانست دومین مقام قهرمانیش را با ثبت زمان 14 دقیقه و 37 ثانیه و 22 صدم ثانیه بدست آورد، در این ماده دوندگان ایلام و لرستان نیز مقام های نایب قهرمانی و سومی را کسب کردند.

رئیس هیات دو و میدانی کرمانشاه به رقابت های ماده 1500 متر نیز اشاره کرد و گفت: همایون همتی در این ماده با زمان 3 دقیقه و 49 ثانیه و 8 صدم ثانیه مقام سوم را کسب کرد و
ورزشکاران چهارمحال و بخیتاری و فارس نیز عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردند.

وی در خصوص رقابت های ماده 100 متر نیز گفت: محمدچشمه زار در این بخش با زمان 10 ثانیه و 43 صدم ثانیه توانست بر سکوی نایب قهرمانی قرار گیرد و دوندگان خراسان جنوبی و لرستان نیز مقام های قهرمانی و سومی را بدست آوردند.

فردین پور خاطرنشان کرد: چشمه زار در ماده 200 متر نیز با ثبت رکورد 21 دقیقه و 24 صدم ثانیه دومین مقام نایب قهرمانی خود را کسب کرد، ضمن اینکه مقام قهرمانی به ورزشکاری از کیش رسید و دونده لرستانی نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.

رئیس هیات دو و میدانی استان کرمانشاه تصریح کرد: در ماده 800 متر نیز پژمان یارولی دیگر دونده کرمانشاهی با زمان یک دقیقه و 49 ثانیه و 47 صدم ثانیه مقام سوم را از آن خود کرد و 
دوندگان استان های چهارمحال و بختیاری و خراسان رضوی به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند.

وی در خصوص رقابت های ماده 110 متر بامانع نیز گفت: آرمین سبحانی با زمان 15 ثانیه و 2 صدم ثانیه مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و ورزشکاران کردستان و قم نیز به ترتیب در رده های اول و سوم قرار گرفتند.

فردین پور در پایان از فعالیت 500 ورزشکار در استان زیرنظر هیات دو و میدانی استان خبر داد و گفت: حدود 75 درصد این افراد را آقایان و 25 درصد را نیز بانوان تشکیل می دهند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار