حسین خدرویسی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:پیش بینی می شود مددجویان اعزامی به کربلای معلی در پیاده روی اربعین امسال به حدود دو برابر سال گذشته افزایش پیدا کند.
کد خبر: ۵۰۲۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳ 03 October 2017
حسین خدرویسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود: این نهاد به منظور بهره مندی از ظرفیت عظیم و معنوی پیاده روی اربعین حسینی هرساله مددجویانی را به کربلای معلی اعزام می کند.

وی خاطز نشان کرد:درمراسم پیاده روی اربعین سال گذشته 362مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه به کربلای معلی اعزام شدند،و این نهاد برای اعزام این مددجویان بیش از90 میلیون تومان کمک هزینه سفر زیارتی به آنان پرداخت کرده است.


مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد:بانوی سرپرست خانوار موفق در ایجاد طرح های اشتغال و یا نمونه در تربیت و تعلیم فرزندان در آستانه ماه سوگواری سرور و سالار شهیدان 160 نفر در دو کاروان به کربلای معلی و بارگاه امیرالمومنین علی (ع) در نجف اشرف اعزام شدند.

خدرویسی اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه سعادت زیارت از بارگاه ملکوتی حضرت اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) و حضرت ابوالفضل العباس(علیه‌السلام)نصیب 80مددجوی دیگر در استان کرمانشاه شده است.

وی با اشاره به ضرورت مشارکت مردم خیر استان در اعزام مددجویان به اماکن زیارتی، گفت: امسال در ماه های محرم و صفر در صورت مشارکت خیران نیک اندیش  زوار بیشتری را به کربلای معلی اعزام خواهیم کرد.

خدرویسی  با تاکید بر اینکه نیکوکاران برای مشارکت در اعزام آن دسته از مددجویانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده اند می توانند در طرح شوق زیارت شرکت کنند، عنوان کرد: خیران برای مشارکت در این طرح حسنه می توانند به آدرس الکترونیکی  http://shogheziarat.ir  و یا دفاتر این نهاد مراجعه  و به هر میزان که بخواهند کمک های خود را برای اعزام مددجویان به اماکن زیارتی همچون مشهد مقدس و کربلای معلی اهدا می کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار