رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خواستار شد
رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: امروز باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه به ویژه برای نسل جوان تبیین کرده و در این زمینه گام‌های ارزنده‌ای برداشته شود.
کد خبر: ۵۰۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ 28 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سعید وزیری‌نژاد در آیین تجلیل از کارکنان ایثارگر شهرداری قزوین که در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت ایام ماه محرم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: اقدامات بسیاری از سوی حوزه مدیریت شهری قزوین در زمینه ترویج فرهنگ عاشورا، ایثار و شهادت صورت گرفته که ستودنی است.

وی ادامه داد: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های شاخصی در شهر قزوین برگزار شد که از جمله آن‌ها می‌توان به نصب تصاویر شهدا در سردرب کوچه‌ها، احداث، راه‌اندازی موزه آیت‌اله ابوترابی و احداث المان‌های شهدا و غیره اشاره کرد.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری نخستین یادواره شهدای مدافع حرم کشور در استان خبر داد و گفت: این یادواره برای نخستین بار در شهر قزوین برگزار شد که از اقدامات شایسته سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین است.

وزیری‌نژاد تصریح کرد: امروز باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه به ویژه برای نسل جوان تبیین کرده و در این زمینه گام‌های ارزنده‌ای برداشته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار