رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: مجتمع عالی سلامت کهنوج در بهمن‌ماه سال جاری آغاز به کار می‌کند.
کد خبر: ۴۹۹۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 25 September 2017
ایمان قاسم‌زاده امروز در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه در شهرستان کهنوج اظهار‌داشت: پروژه‌های بهداشتی و درمانی در  منطقه به ویژه در شهرستان کهنوج به شدت پیگیری می‌شود.
 
وی با بیان اینکه در جهت رفع مشکلات بهداشت و درمان جنوب کرمان نهایت تلاش خود را می‌کنیم، تصریح کرد: در راستای رفع مشکلات بهداشت و درمان در جنوب استان کرمان بدون منطقه‌گرایی و قومیت‌گرایی خدمت می‌کنیم.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به اینکه توجه به مناطق محروم در اولویت کار دانشگاه در رفع کمبودها و مشکلات موجود در این منطقه است افزود: حضور پزشکان متخصص در شهرستان کهنوج رشد خوبی داشته است.
 
وی با تاکید براینکه بیمارستان 12فروردین کهنوج مراجعه کنندگانی از پنج شهرستان جنوبی دارد تصریح کرد: وضعیت ارائه خدمات درمانی نسبت به گذشته بهتر شده و این مهم روز به روز بهتر می‌شود.
 
قاسم‌زاده بیان کرد: مجتمع عالی سلامت کهنوج در بهمن‌ماه سال جاری آغاز به کار می‌کند.
 
وی با بیان اینکه هیچ خدمتی بالاتر از خدمت علمی و آموزشی نیست اظهارداشت: توجه ما بر تربیت نیروی متخصص بومی است تا تامین سلامت مردم به بهترین شکل محقق شود در این راستا باید اقدامات آموزشی با زیربنای خوبی در دستور کار قرار گیرد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به اینکه اعتبارات محدودی در اختیار دارد گفت: تمام تلاش خود را در رفع مشکلات بهداشت و درمان منطقه به کار می‌گیریم و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.
 
وی با بیان اینکه بیمارستان‌ها در اجرای برنامه‌های خود عقب مانده‌اند، تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که برای بیمه‌ها در پرداخت به بیمارستان‌ها وجود دارد، اما بیمارستان‌های جنوب کرمان اقدامات خوبی در این زمینه داشته‌اند.
 
قاسم‌زاده بیان کرد: هدف ما ارائه خدمات بهداشتی حتی در دورترین روستاهای منطقه است و در راستای تحقق این هدف با جدیت پیگیر توزیع عادلانه خدمات در منطقه هستیم.
 
وی خاطرنشان کرد: بزودی چهار مرکز جامع خدمات سلامت روستایی در شهرستان کهنوج در جهت ارائه خدمات بهداشتی مناسب به مردم منطقه تکمیل و تجهیز می‌شود.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزود: احداث ساختمان رادیولوژی بیمارستان 12 فروردین، احداث 14خانه پزشک و تکمیل و ساخت زنجیره سرمای مرکز بهداشت کهنوج از جمله پروژه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.
 
وی با تاکید بر ضرورت راه‌اندازی پایگاه شهری 115 در شهر کهنوج عنوان کرد: مراکز آموزش بهورزی از اقدامات قابل توجه در جنوب کرمان است که با ورود این بهورزان به عرصه خدمت گام مهمی در سلامت مردم منطقه برداشته می‌شود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار