تعلیق کارت شهری راننده تاکسی های‌ متخلف درکرمانشاه به مدت ۳ ماه و معرفی متخلفین دریافت اضافه بهای تاکسی به تعزیرات حکومتی از موارد طرح شده در کمیته انضباطی تاکسی رانی کرمانشاه بود.
کد خبر: ۴۹۹۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵ 25 September 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک، نوزدهمین جلسه کمیته انضباطی سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه در سالجاری، امروز یکشنبه  به منظور رسیدگی به تخلفات و شکایات مطرح شده شهروندان با حضور اعضا تشکیل شد.

بر اساس این گزارش ،در این جلسه به ۱۷ مورد جعل مرخصی رسیدگی و ضمن اخذ تعهد ثبتی مقرر شد در صورت تکرارتخلف، کارت شهری رانندگانی که به چنین تخلفی مرتکب شده اند، به مدت سه ماه تعلیق شود.

از دیگر موارد و شکایات مطرح شده در نوزدهمین جلسه کمیته انضباطی تاکسیرانی کرمانشاه، ۴ مورد اخذ اضافه بها بود که پرونده آنان به تعزیرات حکومتی معرفی و ارجاع داده شد تا طبق مقررات درمورد آنان اعمال قانون شود.

همچنین ۳ شکایت درمورد عدم‌رعایت شئونات اسلامی از پرونده های دیگری بود که مورد رسیدگی قرار گرفت و رانندگان متخلف ضمن تعهد محضری درصورت تکرار تخلف به کمیته انضباطی معرفی خواهند شد که در آنصورت مشمول جرائم سنگینی مانند ابطال پروانه فعالیت  خواهند شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار