نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: استان کرمانشاه به دلیل حضور پررنگ در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و مقابله با داعش در‌40 کیلومتری مرز عراق، مستحق توجه بیشتری از سوی مسؤولان است.
کد خبر: ۴۹۵۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴ 18 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،حشمت‌الله فلاحت‌پیشه با اشاره به آسیب‌های اجتماعی گریبان‌گیر استان، اظهار داشت: استان کرمانشاه علاوه بر آسیب‌های فیزیکی جنگ تحمیلی با آسیب‌های روانی پس از جنگ نیز مواجه شده است.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی افزود: در حوزه سیاسی فصلی به عنوان قاعده عمومی داریم«هرگونه رفتار کنیم به یک عصر رفتاری در جامعه تبدیل می‌شود» طی این قاعده اگر در آینده با مشکلی روبرو شویم آن مشکل حاصل رفتار و گفتار خود ما است.

وی رفتار مسؤولان را در خدمت به جامعه توصیف کرد و افزود: عدم مسؤولیت‌پذیری امروز مسؤولان سبب ایجاد مشکلات عمده در آینده می‌شود.

فلاحت پیشه تاکید کرد: کشور گرفتار آسیب‌های زمان جنگ است و استان کرمانشاه در حال طی کردن یک مرحله و شکاف خطرناک است که اگر تمامی مسؤولان با وظایف پای کار بیایند و دلسوزانه عمل کنند می‌توانیم به یک نتیجه مثبت برسیم.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه ادامه داد: استان کرمانشاه برابر یک آمار رسمی اعلام شده هشت هزاربار آژیر قرمز در زمان جنگ تحمیلی در آن نواخته شده است و هر کوچه و خیابان آن حداقل مورد اصابت یک بمب و یک موشک قرار گرفته و شهرهایی در معرض بمباران شیمیایی بوده به همین دلیل مردم این خطه چند برابر میانگین کشوری به انواع سرطان‌ها مبتلا هستند.

وی گفت: این استان به دلیل حضور پررنگ در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و مقابله با داعش در‌40 کیلومتری مرز عراق مستحق توجه بیشتری از سوی مسؤولان است به خصوص از لحاظ بهداشتی، درمانی و معظل بیکاری باید توجه بیشتری به این استان شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار