حجت الاسلام صالحی: اولین جمعه ماه محرم به عزاداری برای شیرخوارگان حسینی اختصاص دارد که ۵ برنامه شاخص خواهیم داشت.
کد خبر: ۴۹۵۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ 17 September 2017

به گزارش تابناک : مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز ظهر امروز یکشنبه ۲۶ شهریور در نشست خبری بصیرت عاشورایی که با حضور اصحاب رسانه در استان مقدس امان زاده حسن (ع) کرج برگزار شد گفت: هجمه های دشمن به اسلام و فرهنگ ما با فرا رسیدن انقلاب محرم و حضور پرشور مردم نقش بر اب خواهد شد.

حجت الاسلام صالحی افزود: تعرض به مسلمانان در میانمار ظلم بوده و قلب هر شخصی از دست استکبار غمگین است و پشت توطئه های دشمن رد پای ابرقدرت هاست اما تکفیری ها و داعش با وجود اینکه به دنبال زدن ریشه اسلام بودند دست از پا درازتر عرصه را ترک کردند.

وی به تاکید بر اینکه تا فرهنگ اسلام در جریان است دشمن دست از عناد بر نمی دارد اظهار داشت: ایران پر قدرت ترین کشور اسلامی جهان بوده و اگر تمام جهان اسلام زیر پرچم حسین (ع) قرار گیرند با مشکلات موجود مواجه نخواهیم بود لذا ما اعلام انزجار می کنیم از ظلمی که میانمار این روزها با ان دست و پنجه نرم می کند.

حجت الاسلام صالحی به تدوین سند راهبردی بقاع متبرکه اشاره و تصریح کرد: اصحاب رسانه با ارائه راهکارهایی می توانند در راستای تدوین سند ما را همراهی کنند تا نقشه راه به خوبی پیاده شود.

وی گفت: امروز امام زادگان پناهگاه مردم بوده و برنامه بصیرت عاشورایی در این بقاع متبرکه برگزار می شود در مکتب عاشورا و کربلا الگو برای نسل جوان داریم لذا هر کسی بخواهد از این باغ میوه بچیند می توان سهم ببرد.

مدیر کل اوقاف ادامه داد: محور برنامه ما تبیین نهصت و قیام است لذا از ۳۵ مبلغ از حوزه علمیه قم دعوت کرده ایم و خیمه های معرفت برپا و مشاوره نیز انجام می شود و اولین جمعه ماه محرم به عزاداری برای شیرخوارگان حسینی اختصاص دارد که ۵ برنامه شاخص خواهیم داشت.

وی افزود: برنامه لبیک یا حسین روز دوم محرم و اهلی من العسل برای تشریح رشادت های نوجوان کربلا حضرت قاسم (ع) ۶ محرم و روز ۱۲ محرم همایش رهروان زینب (س) برگزار می شود و روز عاشورا و تاسوعا دستجات عزاداری به بقاع متبرکه خواهند آمد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز در خاتمه با اشاره به اینکه در راستای ستاد اربعین و کمک مردم و هیئات مذهبی موکب در شهر نجف برپا می شود تا در خدمت زوار باشیم خاطر نشان داشت: ۲۰ روز خدمت زوار هستیم و روزی ۷ هزار نفر پذیرایی غذای گرم و در محموع از ۱۴۰ هزار نفر پذیرایی خواهیم داشت.






منبع : البرز 24 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار