رییس هیات جودو خراسان رضوی از برگزاری کلاس‌‎های داوری درجه دو و سه در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۴۹۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸ 16 September 2017
به گزارش تابناک : حسین محمودی در خصوص شرایط نماینده خراسان رضوی در لیگ جودو اظهار کرد: تیم پاس تاکنون پس از اتمام هفته دوم با 9 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد. تیم مقاومت بسیج 12 امتیازی است و به عنوان تیم بدون باخت در صدر گروه قرار دارد. 

وی افزود: تیم جودوی پاس فصل گذشته نیز موفق شد به عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر جودوی کشور دست یابد، با توجه به حضور بازیکنان شاخص، بومی و بعضا ملی‌پوش در این تیم توقع داریم که این تیم بتواند عنوان قهرمانی فصل گذشته را تکرار کند.

رییس هیات جودو خراسان رضوی در رابطه با کلاس‌های داوری برگزار شده اخیر در مشهد خاطرنشان کرد: دوره کلاس‌های داوری درجه دو و سه با حضور مدرسان بومی در بخش‌های آقایان و بانوان توسط هیات جودو استان در مشهد برگزار شد. ضمن اینکه دوره داوری آقایان به اتمام رسیده و دوره مربوط به بانوان از امروز آغاز شده‌است. در مجموع 40 داور در این دوره از کلاس‌ها آموزش خواهنددید. 

محمودی که خود با توجه به مدرک داوری بین‌المللی، آموزش داوران در بخش آقایان را برعهده داشته، تصریح کرد: در بخش بانوان، آذر دلقندی آموزش داوران بانو را برعهده دارد.

محمودی خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم ملی کوراش کشورمان که عمدتا از بازیکنان خراسانی تشکیل شده و به تازگی راهی مسابقات بین‌المللی ترکمنستان شده، با دست پر از این رقابت‌ها بازگردد.






منبع : ایسنا 
برچسب ها: هیات جودو ، شهر مشهد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار