فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت:ایران بالاترین مرتبه را در سطح جهان به جهت فرهنگ ، امنیت ، دین مداری ومردم داری دارد.
کد خبر: ۴۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲ 18 June 2015
سردار سرتیپ حسین اشتری چهارشنبه در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی فارس در شیراز افزود: امروز نیروی انتطامی بالاترین سرمایه اش اعتماد مردم است و ما این سرمایه را به واسطه مجاهدت های همکاران در بیشتر نقاط کشور درمرزهای دریایی ،زمینی و شهرها داریم.

وی با اشاره به اینکه امروز شان و منزلت مردم ما باید در تمام عرصه ها رعایت شود گفت: مردم این کشور مستحق بهترین امنیت و آسایش هستند و ترحم و رافت برای کسانی که طبق قانون زندگی خود را می گذارنند و به نیروی انتطامی پناه می آورند، مهیا شود.

این مقام مسوول گفت: نیروی انتظامی در مقابل کسانی که حقوق مردم را نادیده می گیرند و امنیت آنها را به مخاطره می اندازند با اقتدار می ایستد البته اقتداری که همراه با عدالت و ترحم و محبت باشد.

وی با اشاره به اینکه فارس با توجه به گستردگی جغرافیایی و تعدد قومیت ها و شاخص های امنیتی در وضعیت مناسبی قرار دارد بیان داشت:در این استان با اقدامات خوبی که در سال های گذشته انجام شده در اکثرشاخص های امنیتی وضعیت خوبی دارد و تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله هست و به اقدامات و تلاش بیشتری نیاز است.

اشتری اظهار داشت: امروز به دلیل انسجام خوب نیروهای انتطامی و اطلاعاتی در استان اشرار دیگر نمی توانند عرض اندامی داشته باشند و امیدواریم بتوانیم در سایه همدلی ها و همزبانی ها بیشتر از گذشته به مردم شهید پرور، ولایتمدار فارس خدمت کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور اضافه کرد:در فارس شاخص های امنیتی ،موضوع مواد مخدر ، شناسایی و طرد اتباع غیرمجاز،کاهش تلفات جاده ای و جرایم خشن اقدامات خوبی انجام شده ولی در برخی از شاخص ها روند خوبی را شاهد نیستیم که همه دستگاه های استان باید ریشه یابی کنند تا برخی از جرایم کاهش یابد.

در این برنامه فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مردم این استان طی تحقیقاتی که در دانشگاه تهران انجام شده بیشترین احساس امنیت را در بین استان های کشور دارند.

سردار سرتیپ دوم احمدعلی گودرزی بیان داشت: برای حفط شان و اقتدار سازمان و خوشایندسازی محیط کارکنان و رضایتمندی بیشتر مردم از پلیس، طرح مکنا در یکصد کلانتری و پایگاه فارس اجرا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار