در اجرای این طرح پلیس اطلاعات وامنیت عمومی با همکاری یگان امداد شهرستان ایوان طی دو عملیات پلیسی و نظارت بر قلیان سراها تعداد 2واحد قلیانی پلمپ و بیش از 20 حقه قلیان نیز جمع آوری شد.
کد خبر: ۴۹۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱ 17 June 2015
به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شهرام امیریان در این باره گفت: طرح تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی و جلوگیری از عرضه و استعمال مواد دخانی بخصوص قلیان در سفره خانه ها و قهوه خانه های سطح شهر و برخورد با صنوف متخلف در دستور کار پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با شناسایی واحدهایی که علیرغم اخطاریه های اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس شهرستان نسبت به توزیع قلیان در سفره خانه ها و قهوه خانه ها اقدام می کردند در یک برنامه ریزی هماهنگی طرح نظارتی و برخورد با واحدهای صنفی در سطح شهر ستان اجرایی شد.

وی افزود: در اجرای این طرح پلیس اطلاعات وامنیت عمومی با همکاری یگان امداد شهرستان طی دو عملیات پلیسی و نظارت بر قلیان سراها تعداد 2واحد قلیانی پلمپ و بیش از 20 حقه قلیان نیز جمع آوری شد.

وی خاطر نشان کرد: خانواده ها مراقب فرزندانشان باشند تا قلیان سراها به پاتوق آنها ویا گذرندان اوقات فراقتشان نشوند زیرا در قلیان سراها با دوستان نابابی آشنا می شوند که زمینه انحراف آنها را فراهم می کنند .

***2 شرور سابقه دار با اجرای طرح سه روزه امنیت اخلاقی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول با اشاره به اجرای طرح سه روزه پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان گفت: همزمان با اجرای این طرح 2 شرور سابقه دار دستگیر و سه واحد قلیانی متخلف پلمپ شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهروز علیمرادی گفت: امروز طرح امنیت اخلاقی برای مقابله با انواع کجروی ها، آسیب ها و جرایم اجتماعی در اولویت برنامه های نیروی انتظامی قرار داد.

وی با اشاره به اجرای طرح سه روزه امنیت اخلاقی ادامه داد: همزمان با اجرای این طرح 2 شرور سابقه دار دستگیر و سه واحد قلیانی متخلف پلمپ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول با تاکید بر استمرار این گونه طرح ها عنوان کرد: پلیس مصمم است با مشارکت مردم و در پاسخ به مطالبات مردم قاطعانه و بر اساس قانون با هنجارشکنان برخورد کند.

***اطلاعیه پلیس ایلام در آستانه ماه مبارک رمضان

به گزارش پایگاه خبری پلیس، در این اطلاعیه آمده است: فرماندهی انتظامی استان ایلام فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی و ماه رحمت، برکت و آموزش الهی را به همه مردم عزیز استان تبریک عرض می نماید و پیشاپیش آرزوی توفیق در بندگی الهی و قبول طاعات و عبادات همگان را در این ماه عزیز می دارد.

معنویت و فضای روح بخش این ماه مبارک چنان بر کشور اسلامی ما حاکم می شود که همگان با شوق در صدد اندوختن توشه معنوی و ذخیره آخرت خود هستند اما نیروی انتظامی حسب وظیفه در همراهی با مردم متدین و روزه دار نکاتی را جهت هرچه باشکوه تر شدن این مناسبت عزیز به اطلاع عموم می رساند.

1- گرچه اسلام مسافران و بیماران را از روزه معاف نموده، اما باید تمامی کسانی که عذری دارند از خوردن و آشامیدن و استعمال دخانیات در ملأ عام خودداری و مسافران عزیز از صرف غذا در فضای بیرونی غذاخوری ها و کنار جاده ها و تفرجگاه ها پرهیز کنند.

2- متصدیان هتل ها، مهمان پذیرها، رستوران های بین راهی، پایانه ها، فرودگاه ها و ایستگاه های راه آهن با اخذ مجوز از مراجع مربوط و رعایت شئون اسلامی و پوشش فضای خود می توانند به مسافران ارائه خدمت کنند.



3- امنیت پارک ها و تفرجگاه ها توسط مأموران و یگان های انتظامی برای حضور مردم عزیز در زمان افطار و بعد از آن تقویت خواهد شد تا شهروندان روزه دار بتوانند در فصل تابستان گذران فراغت داشته باشند.

4- نیروی انتظامی نزدیک افطار و شبهای قدر که حضور و تردد مردم عزیز تراکم بیشتری دارد، تلاش خواهد کرد با حضور مأموران خود رفت و آمد را تسهیل و امنیت را ارتقا بخشد و البته همکاری مردم عزیز و روزه داران محترم بسیار راهگشا خواهد بود.

5- یکی از جهات معنوی این ماه مبارک رعایت عفاف و حجاب و دوری از ناهنجاری ها است؛ لذا تقاضامندیم همگان ضمن رعایت فضای معنوی حاکم بر جامعه، اخلاق و پوشش اسلامی را مراعات و در این امر نیروی انتظامی را یاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار