«علي‌اكبر نجيب‌زاده» معاون استاندار و فرماندارويژه لارستان به اتفاق جمعي از مسئولان اين شهرستان، در ديدارهاي مردمي با اهالي روستاهاي جويم درخواست‌ها و مشكلات آنان را بررسي كردند.
کد خبر: ۴۹۱۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 09 September 2017
تابناک فارس به نقل از همشهری:برطرف کردن كمبود آب آشامیدنی و افت ولتاژ برق، بهسازي و آسفالت كوچه‌ها، اجراي طرح هادي، صدور سند مالكيت زمين، احداث سالن و مجموعه ورزشي، احداث مدرسه‌راهنمايي، جلوگيري از ورود دام‌هاي عشاير در روستا و مزارع و راه‌اندازي شعبه بانك از درخواست‌هاي اهالي روستاي چغان بود.
 اهالي روستاي بلغان راه‌اندازي پست برق 66 كيلوولت بلغان، آب‌رساني، گازرساني و بهسازي راه‌هاي ارتباطي روستا را درخواست كردند.
در روستاي كاريان برطرف کردن كمبود آب شرب، آب‌رساني از سد، لايروبي چاه آب، افت ولتاژ برق، اصلاح پيچ‌هاي خطرناك، گازرساني، احداث اورژانس، احداث سدخاكي نجم الدين، اتمام سالن و مجموعه ورزشي بلغان، بهسازي ورودي روستا، مستقر شدن پزشك و مبارزه با توزيع‌كنندگان مواد مخدر از مهم‌ترين درخواست‌هاي مردمي بود.
اهالي روستاي احمدمحمودي بهسازي و اتمام گردنه ورودي به روستا، جلوگيري از ورودي دام عشاير به روستا و مزارع كشاورزي، مشخص شدن مكاني براي عشاير، به رسميت شناختن دهياري، سيل‌بند و تأمين و اختصاص زمين به جوانان را درخواست كردند.
اهالي روستاي هرم هم تأسيس اورژانس، تغيير كاربري زمين‌هاي كشاورزي به مسكوني، اجراي طرح هادي، گازرساني و آب‌رساني و برطرف کردن معضلاتي مانند افت ولتاژ برق و ضعيف بودن ارتباط تلفن همراه را خواستار شدند.
اهالي روستاي كتويه هم برطرف کردن مشكلاتي مانند نبود آب لوله‌كشي بهداشتي و خانه بهداشت و اتمام جاده ورودي به روستا از سمت جهرم  و همچنین مستقر كردن گيرنده تلويزيوني و راه‌اندازي مدرسه براي دانش‌آموزاني كه ابتدايي را به پايان برده‌اند را از فرماندار درخواست كردند.
اهالي روستاي منصورآباد هم در اين ديدارها بهسازي و آسفالت كوچه‌ها، اجراي طرح هادي، ساماندهي و احداث رمپ ورودي روستا، تعريض پل، تأمين اعتبار براي تكميل مجموعه ورزشي و ساختمان دهياري، گازرساني و آب‌رساني، سنددار كردن منازل درزمين‌هاي اوقافي، دفع زباله، استقرار بانك يا نصب خودپرداز و تجهيز مسجد روستا را خواستار شدند.
احداث سد و گوراب، برطرف کردن كمبود آب آشامیدنی و كشاورزي، اختصاص زمين براي ساخت مسكن، حل مشكل ضامن براي دريافت وام از بانك‌ها، اجراي طرح هادي و بهسازي و‌آسفالت كوچه‌ها هم از درخواست‌هاي روستاييان چاه گزي بود.
پر كردن كانال‌هاي مخابرات در شهر، ارتقای درمان بستر جويم به بيمارستان، تأمين اعتبار براي ساخت پارك صبا، احداث‌بند خاكي بهمني و مخ سوخته و اتمام جاده ورودي به بخش جويم هم از درخواست‌هاي مطرح شده در نشست شوراي اداري جويم بود.
افزون براين در اين نشست مشكلات و درخواست‌هاي مطرح شده از سوي روستاييان هم بررسي شد.
علي‌اكبر نجيب‌زاده معاون استاندار و فرماندار لارستان در اين نشست افزود: 50‌درصد از اين مشكلات دراداره‌هاي لارستان قابل پيگيري و برطرف کردن است. و مابقي درخواست‌ها هم از طريق مديران كل استاني بررسي و پيگيري خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار