مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت:سواد باعث کاستن آسیب های اجتماعی می شود.
کد خبر: ۴۹۰۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ 07 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، نشست رؤسا و کاربران سامانه حوزه سوادآموزی در استان با رویکرد روند کمی و کیفی سوادآموزی برگزار شد.

سلیمان محبی با بیان اهمیت سواد و علم آموزی در آیات و روایات اسلامی گفت: با سواد نمودن بیسوادان باعث کاستن آسیب های اجتماعی در جامعه می شود.

محبی تاکید کرد: در حوزه معاونت سوادآموزی استان سیاست های سال به ویژه باسواد نمودن اولیای بی سواد و افراد جامانده از تحصیل 10 تا 20 سال با همکاری و هماهنگی در نشست های گروه بهبود کیفیت شهرستان ها، نواحی و مناطق پیگیری های لازم صورت پذیرد.

محمدرضا بسامی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش گفت: تشکیل نشست رؤسا و کاربران سامانه سوادآموزی با حضورکارشناسان و مسوولین معاونت سوادآموزی استان در خصوص تشریح و تبیین سیاست های سال برگزار می شود. 

وی افزود: در این نشست اموراتی از قبیل حجم تحت پوشش، فرایند نظارت، پیگیری های تفاهم نامه، انعقاد قرارداد، اجرای طرح های اولیا، باسواد نمودن بی سوادان 10 تا 20 سال، ندامتگاه ها، فعالیت های جاری آموزش رایانه، مسوولیت پذیری مدیران مدارس، ایجاد مراکز یادگیری محلی و آموزش سامانه مورد بررسی قرار می گیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار