دادستان کرمانشاه از استقرار یکی از قضات دادسرای کرمانشاه در فرودگاه خبر داد.
کد خبر: ۴۹۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ 07 September 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک محمد حسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، در جمع خبرنگاران، با اشاره به اعلام نارضایتی مردم کرمانشاه از وضعیت تاخیرهای پروازهای فرودگاه اشرفی اصفهانی، اظهارداشت: پرواز شماره 623 هواپیمایی آسمان از مقصد کرمانشاه به تهران دیروز با حدود 5 ساعت تاخیر انجام شد که این موضوع نارضایتی مسافرین این پرواز را به دنبال داشت. 

وی ادامه داد: در این راستا، طبق یک دستورالعمل از سوی دادستان به معاونت حفظ حقوق عامه دادسرای کرمانشاه، این مسئول موظف گردید، جهت رسیدگی به موضوع تاخیر پرواز دیروز فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی، با دعوت از مدیریت و مسئول حراست فرودگاه به دادسرا، نظارت لازم بر شرکت های هواپیمایی مستقر در استان را در دستور کار جدی قرار دهند.
 
 دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با تاکید بر این مطلب که شرکت‌هایی که بیشترین تأخیر را در پروازهای خود دارند باید معرفی کرد، خاطرنشان ساخت: علاوه بر این، اقدامات لازم در خصوص اطلاع رسانی به موقع و انجام خدمات رفاهی به مسافرین محترم انجام گردد.

وی در پایان یادآورشد: همچنین یکی از قضات دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه به صورت تمام وقت جهت رسیدگی به امورات مربوطه در فرودگاه مستقر خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار