مدیرکل بهزیستی استان البرز در واکنش به گزارش خبرگزاری مهر در خصوص همسایه غریب محله حسن‌آباد، گفت: این خانواده اسکان می‌یابد.
کد خبر: ۴۹۰۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 07 September 2017
به گزارش تابناک : داریوش بیات نژاد با اشاره به گزارش منتشرشده تحت عنوان «آتش و آوارگی؛ حکایت همسایه‌ غریب محله حسن‌آباد کرج»، اظهار کرد: با انتشار این گزارش؛ روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز مراتب امر را در اولین فرصت به بنده اطلاع داد.

وی با بیان اینکه بلافاصله به‌محض اطلاع از این داستان و با کسب آدرس محل اسکان خانواده بی‌سرپناه در منطقه حسن‌آباد کرج، اورژانس‌۱۲۳ بهزیستی به محل اعزام شد، افزود: بر اساس اظهارات مأموران، خانواده‌ای که بر اثر آتش سوزی خانه و زندگی خود را ازدست‌داده بودند به سبب مشکلات به وجود آمده در بعد مالی و جانی از شرایط روحی مناسبی برخوردار نیستند.

بیات نژاد به فعالیت نیروهای اورژانس ۱۲۳ و مشاور همراه این اکیپ برای صحبت با خانواده یادشده اشاره کرد و گفت: خانواده آسیب‌دیده در حادثه آتش‌سوزی از وضعیت موجود و عدم پاسخگویی ادارات و مدیران ناراضی بودند.

وی بابیان اینکه گویا این خانواده به ادارات مختلفی برای رفع مشکل خود مراجعه کرده و با پاسخ قانع‌کننده برای حل آن مواجه نشده است، گفت: طبق رایزنی‌های انجام‌گرفته بنا شد این خانواده در مهمان‌سرا و یا مسافرخانه‌ای اسکان موقت داشته تا ظرف مدت‌زمان یک هفته مشکل مسکن آن‌ها برطرف شود.

مدیرکل بهزیستی البرز خاطرنشان کرد: درصدد هستیم با استفاده از ظرفیت و مساعدت خیرین همچنین اعتبارات قانونی، مشکل مسکن و لوازم موردنیاز این خانواده ظرف مدت‌زمان یک هفته برطرف شود که بدون شک این امر همکاری همگانی مردم و مسئولان را می‌طلبد.






منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار