یازدهمین دوره سلسله همایش‌های مذهبی و فرهنگی 313 یار موعود با محوریت ارائه آموزش‌های مبانی مهدویت توسط اساتید مطرح مرکز تخصصی مهدویت قم در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ 06 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس ، یازدهمین دوره سلسله همایش‌های مذهبی و فرهنگی 313 یار موعود با محوریت ارائه آموزش‌های مبانی مهدویت در کرمانشاه برگزار می‌شود و مرحله ثبت‌نام این برنامه طی روزهای اخیر انجام گرفته است.

دوره‌های یاد شده در تالارهای سطح شهر کرمانشاه برگزار می‌شود و از اساتید مطرح مرکز تخصصی مهدویت قم برای ارائه مباحث علمی، تاریخی، مذهبی و فرهنگی و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ مهدوی (ویژه جوانان و شهروندان کرمانشاهی) دعوت به‌عمل آمده است.

معرفی کتب و نرم‌افزارهای مهدویت، برگزاری مسابقات فرهنگی و آموزشی کتاب نگین آفرینش، برگزاری آزمون پایان دوره و اعطای گواهی‌نامه پایان دوره به برگزیدگان و اجرای اردوی فرهنگی و معنوی سفر به قم و جمکران از جمله اقداماتی است که در راستای تداوم برنامه‌های مذهبی گذشته در نظر گرفته شده است.

براساس اعلام برگزارکنندگان مراسم مذکور، سرویس رفت و برگشت به محل همایش نیز تدارک دیده شده است و به 50 نفر نخست که ثبت‌نام را انجام داده‌اند تخفیف تعلق گرفته و ثبت‌نام معرفی شدگان از سوی مساجد میزبان زیر سایه خورشید و ادارات رایگان انجام شده است.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار