حسین خدرویسی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:هفت هزار خانوار شهری و روستایی مددجو در استان کرمانشاه فاقد مسکن بوده و مسکن حدود ۱۰هزار خانوار نیز در شهرها و روستاهای استان نیازمند تعمیرات کلی و جزیی است.
کد خبر: ۴۸۹۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹ 04 September 2017
حسین خدرویسی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:بیش از چهار هزار خانوار از تعداد خانوارهای تحت حمایت فاقد مسکن در شهرهای استان و مابقی آنان در روستاها ساکن هستند.

وی خاطر نشان کرد: درسال گذشته بیش از ۹۵ میلیارد ریال اعتبار به منظور خرید، ساخت و تعمیرات منازل مددجویان در استان هزینه شده،و با این میزان اعتبار بیش از یک هزار و ۸۵۶ خانوار  تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه از خدمات عمرانی همچون ساخت و خریداری مسکن و تعمیرات منازل بهره مند شدند.

خدرویسی تصریح کرد: همچنین طبق آخرین آمار حدود ۱۰ هزار خانوار مددجو در شهرها و روستاهای استان نیازمند تعمیرات کلی و جزیی برای بهبود شرایط منازل مسکونی خود هستند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه اظهار داشت: امسال در صورت جذب کمک های مردمی و تامین اعتبارات از منابع امدادی و دولتی حدود ۱۶۱ میلیارد ریال اعتبار به حوزه مسکن مددجویی در استان کرمانشاه اختصاص پیدا کند.  



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار