کتاب «کشورهای در حال توسعه و مبارزه با مواد مخدر» توسط دفتر تحقیقات کاربردی ف.ا.ا.کرمانشاه و دانشگاه علوم انتظامی امین ترجمه و چاپ شد.
کد خبر: ۴۸۹۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ 04 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازپايگاه خبري پليس، رئیس دفتر تحقيقات کاربردي فرماندهي انتظامي استان اظهار کرد: ترجمه آثار علمی معتبر و اشاعه مفاهیم آنها از جمله رهیافت های کارآمد و اثربخش است که می توان در سایه آن بستری مناسب برای حرکت نخبگان و کارشناسان علوم پلیسی در کشورمان ساخت.

سرهنگ "حشمت سهيلي" افزود: کتاب «کشورهای در حال توسعه و مبارزه با مواد مخدر» نوشته فیلیپ کیفیر و نورمن لویزا (استادان اقتصاد دانشگاه واشنگتن) که با حمایت دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه توسط دکتر اکبر وروایی و حمید فاطمی موحد از همکاران پژوهشی این دفتر، ترجمه شده است، اخیراً توسط دانشگاه علوم انتظامی امین چاپ و منتشر شد.

وی تصریح کرد: تاریخچه تأسیس نظام کنترل مواد افیونی، تحلیل تجارت مواد مخدر افیونی، بررسی تطبیقی منافع حاصل از تولید و قاچاق کوکائین و هروئین در افغانستان و کشورهای منطقه آند و واکنش به مشکلات حاصل از اقتصاد مواد مخدر در افغانستان از جمله سر فصل های این کتاب 376 صفحه ای می باشد که کار نظارت علمی آن را سرهنگ "محمدرضا آمویی" «کارشناس ارشد مبارزه با مواد مخدر و معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه» بر عهده داشته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار