به ریاست حسن خیریانپور :
در این نشست، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با اشاره به تعطیلی پایانی تابستانی و حضور مسافران و نیز بازگشت حجاج و در پیش بودن ماه محرم و صفر و نیز بازگشایی مدارس بر تأمین و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم تأکید کرد.
کد خبر: ۴۸۸۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 04 September 2017
به گزارش تابناک مازندران، چهارمین جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان مازندران با حضور اعضاء و به ریاست حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در محل سالن شماره یک استانداری برگزار شد.  
 
بر اساس این گزارش، در این جلسه ضمن بررسی آخرین وضعیت قیمتهای کالاهای زراعی ، حبوبات ، خشکبار ، میوه جات ، علوفه ، روغن ، رب ، سبزی و صیفی ، مواد گوشتی و پروتئینی و لبنی بر ضرورت تشدید گشت های نظارتی و مراقبت بر روند قیمتها و برخورد قانونی با تخلفات تأکید شد.  
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با اشاره به تعطیلی پایانی تابستانی و حضور مسافران و نیز بازگشت حجاج و در پیش بودن ماه محرم و صفر و نیز بازگشایی مدارس بر تأمین و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم تأکید کرد.  
 
حسن خیریانپور با بیان اینکه از ابتدای سال جاری به میزان 1320 تن مرغ منجمد و 60 تن گوشت قرمز منجمد در مازندران توزیع شد گفت: جهت تنظیم بازار و کنترل قیمتها با 800 تن ذخیره مرغ و 22 تن گوشت قرمز آمادگی توزیع مرغ هر کیلو 5700 تومان برای مصرف کننده و گوشت قرمز سر دست و ران هر کیلو 23000 و 24000 تومان وجود دارد .  
 
همچنین طبق هماهنگی های انجام شده آمادگی توزیع گوشت قرمز گرم نیز در استان وجود داشته و در صورت اعلام نیاز فرمانداران اقدام خواهد شد.  
 
حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تصریح کرد : امسال در مازندران با خرید حدود 20 هزار تن کلزا کلیه مطالبات کلزا کاران پرداخت شد و همچنین در سال جاری در مازندران حدود 98 هزار تن گندم به ارزش 128 میلیارد تومان از کشاورزان خریداری شد که تا کنون مبلغ 95 میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران استان معادل 75 درصد پرداخت گردید این در حالی است که در سطح کشور حدود 64 درصد مطالبات گندم کاران پرداخت شده است.  
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همچنین در این جلسه به فرمانداران شهرستانهای استان مأموریت داد در صورت نیاز شهرستان با همکاری اداره صنعت ، معدن و تجارت و مجامع و اتحادیه های صنفی شهرستان نسبت به برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و یا جشنواره فروش پاییزه می توانند اقدام نمایند.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار