مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم خبر داد
مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم از آغاز عملیات اجرایی بزرگترین هتل 5 ستاره در قم با سرمایه‌گذاری 3 هزار و 500 میلیارد ریالی خبر داد.
کد خبر: ۴۸۶۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱ 30 August 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حمیدرضا عابدی خرسند با اشاره به برنامه شهرداری قم برای مشارکت با بخش خصوصی برای احداث هتل‌ها و مجتمع‌های تجاری در بلوک‌های بلوار پیامبر اعظم اظهار کرد: در همین راستا با یکی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی قرارداد مشارکت احداث مجتمع تجاری و هتل پنج ستاره در عرصه بلوک‌های NE14,15,16 بلوار پیامبر اعظم منعقد شده است.

وی مساحت عرصه این پروژه را 8 هزار و 140 مترمربع عنوان کرد و افزود: زیربنای بخش تجاری پروژه 21 هزار و 765 مترمربع، بخش اقامتی 61 هزار و 263 مترمربع و مجموعا زیربنای کل این پروژه بیش از 83 هزار مترمربع است که می‌توان آن را جزو بزرگترین هتل‌های پنج ستاره و مجتمع‌های تجاری در کشور دانست.

عابدی خرسند دوره ساخت این مجموعه تجاری و اقامتی را پنج ساله عنوان کرد و گفت: مجموع مبلغ سرمایه‌گذاری در این پروژه حدود 3 هزار و 500 میلیارد ریال است که شامل آورده سرمایه‌گذار و شهرداری می‌شود.

وی با اشاره به عوارض و آورده شهرداری در این پروژه اذعان کرد: با توجه به برنامه شهرداری در حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و افزایش ظرفیت‌های گردشگری و اقامتی شهر قم، با مجوز شورای اسلامی شهر، تنها از بخش تجاری این پروژه سرمایه‌گذاری عوارض اخذ شده و بخش اقامتی مشمول بخشودگی عوارض شده است.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه عوارض بخش تجاری پروژه بیش از 17 میلیارد تومان است اظهار کرد: قیمت زمین برآورد شده برای این پروژه نیز بیش از 56 میلیارد تومان بوده که این موارد جزو آورده شهرداری محسوب می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار