کد خبر: ۴۸۴۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴ 27 August 2017
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شفت دست رد بر رشوه 20 میلیون ریالی قاچاقچی موادمخدر زدند.

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سرهنگ وهاب محسن نژاد اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شفت در پی بررسی گزارشات مردمی از تهیه و توزیع مواد مخدر توسط فردی در این شهرستان اطمینان حاصل کردند.

 رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ماموران از منزل مسکونی متهم بازدید کرد، افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در بازرسی از منزل مسکونی متهم یک بسته مواد مخدر هروئین به وزن 185 گرم و مقداری مواد مخدر شیشه و یکدستگاه ترازوی توزین مواد و دو جام پایپ ( آلات استعمال شیشه ) کشف کردند.

 این مقام انتظامی بیان داشت: ستواندوم محمد مجیدی که سراکیپی گشت پلیس را برعهده داشت، با رشوه 20 میلیون ریالی متهم جهت رهایی از بزه انتسابی مواجه شده و ضمن رد رشوه، مراتب را در حضور همکاران خود صورتجلسه کرد.

سرهنگ محسن نژاد در پایان با بیان اینکه متهم با صورتجلسه رد رشوه و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد، از مردم خواست هرگونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر و تشکر خود از عملکرد کارکنان نیروی انتظامی با سامانه 197 نظارت همگانی پلیس در میان بگذارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار