مدیر امور مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه کل مسکن های مهر استان کرمانشاه از ابتدا 47 هزار و 200 واحد بوده است، گفت: تا کنون 77 درصد از این واحد ها معادل 35 هزار واحد تحویل شده است.
کد خبر: ۴۷۸۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ 15 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از کرد پرس،عبدالرضا غفوری، با بیان اینکه کل مسکن های مهر استان کرمانشاه از ابتدا 47 هزار و 200 واحد بوده است، اظهارداشت: تا کنون 77 درصد از این واحد ها معادل 35 هزار واحد تحویل شده است.

وی ادامه داد: نزدیک به 28 هزار و 500 واحد مسکن مهر در دولت یازدهم تکمیل و به مردم استان تحویل داده شد.

مدیر امور مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از افتتاح 4 هزار و 557 واحد مسکن مهر تا پایان سالجاری خبرداد و افزود: در سال 97 نیز 3 هزار و 230 واحد به افتتاح خواهد شد.

وی تصریح داشت: تعداد کل پروژه های مسکن مهر باقی مانده 10 هزار و 388 واحد است که 2هزار و 601 واحد از این پروره ها دارای معارض هستند. در این راستا براساس بخش نامه وزارت راه و شهرسازی مشخص شد که این پروژه ها از لیست مسکن های مهر حذف شوند.

غفوری تاکید کرد: در سال 95 استان کرمانشاه بالاترین آمار افتتاح مسکن مهر ها را در کشور از آن خود کرد.

وی با اشاره به اینکه با رفع شدن مشکلات پروژه 2 هزار واحدی شهرک تلاش این پروره اکنون فعال است، گفت: براساس پیشرفت فیزیکی این پروژه، تسهیلات بانکی نیز به آن داده خواهد شد.

 مدیر امور مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از فعال شدن پروژه مسکن مهر ستارگان ماندگار با همکاری سپاه خبرداد و خاطرنشان ساخت: یکی از مشکلات مسکن های مهر پردیس که متقاضی ندارند و باقی مانده است، قیمت بالای این واحد ها است. بطوریکه قیمت تمام شده هر واحد 80 میلیون تومان می شود که معادل خرید یک آپارتمان در بیرون از فضای مسکن مهر ها است.

وی در پایان از شهرداری خواست زیبا سازی فضای مسکن های مهر را بر عهده گیرد و آن را انجام دهد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار