فرمانده انتظامی استان گفت: رضایتمندی مردم از پلیس، بالاترین مشوق برای اجرای هر چه بهتر مأموریت ها است، لذا عوامل انتظامی نباید به دلیل برخی قضاوت های ناصحیح، دچار تضعیف روحیه شوند و کماکان به اجرای درست و موفق مأموریت ها بپردازند.
کد خبر: ۴۷۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 14 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" در مراسم صبحگاه عمومی در جمع کارکنان گفت: خدمتگزاری با تعبیرات گوناگون در منابع دینی مورد تشویق و ترغیب قرار گرفته است که هرکدام به گونه ای مسأله خدمت به مردم را در ابعاد مختلف مطرح می کند.

وی افزود: گره گشایی، حل مشکلات دیگران و مرتفع ساختن نیازهای مادی و معنوی جلوه هایی از خدمتگزاری هستند و برخورداری از این ویژگی ها نعمتی است که خداوند به بهترین بندگانش عطا می کند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: پلیس خدمتگزاری به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده است و امیدواریم با ارتقای کمی و کیفی اقدامات انتظامی، به نحو شایسته تری ارائه خدمت کنیم.

سردار امان اللهی با اشاره به تلاش های نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت، اظهار کرد: پلیس از تمام ظرفیت و توان خود برای گسترش امنیت در جامعه مطابق قانون استفاده خواهد کرد، اما به تنهایی قادر به انجام این مهم نیست و نیازمند تعامل، همکاری و همراهی مردم است.

فرمانده انتظامی استان در ادامه به رفتار پلیس با مردم اشاره کرد و گفت: از آنجایی که بخشی از شکایت های مردمی از پلیس به سوءرفتار کارکنان مربوط می شود، باید به استانداردسازی رفتار بصورت ویژه پرداخته شود.

سردار امان اللهی افزود: قطعاً فردی که به پلیس مراجعه می کند، گرفتار است و نیاز به همراهی پلیس و دلگرمی و دلجویی دارد، پس ضروری است کارکنان نیروی انتظامی صبر و شکیبایی و حس نوع دوستی را بیش از پیش تقویت کنند.

وی یادآور شد: پلیس در بیرونی ترین لایه های اجتماعی حضور دارد و عملکردش برخلاف بسیاری از سازمان ها، در انظار عمومی نمود پیدا می کند، پس هرگونه قصور و اشتباهی در یک چشم برهم زدن فضای شهر را اشباع خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان در پایان متذکر شد: رضایتمندی مردم از پلیس، بالاترین مشوق برای اجرای هر چه بهتر مأموریت ها است، لذا کارکنان زحمت کش نیروی انتظامی نباید به دلیل برخی قضاوت های ناصحیح نسبت به اقدامات صورت گرفته، دچار تضعیف روحیه شوند و کماکان به اجرای درست و موفق مأموریت ها بپردازند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار