کد خبر: ۴۷۵۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۱ 10 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، انقلاب اسلامی را مایه و اساس ترویج فرهنگ دینی دانست و از آن به عنوان برکتی بزرگ برای کشور ایران یاد کرد.

 آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با جمعی از بانوان استان یزد و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: امروز در جامعه اسلامی امکان فعالیت برای اقشار مختلف نظیر بانوان، روحانیون، مسئولان فعلی و ... وجود دارد، پیروزی انقلاب اسلامی است و در صورتی که این انقلاب نبود، معلوم نبود بر سر این کشور چه می‌آمد.

وی بیان کرد: طرح‌هایی که اکنون دنیا و استکبار جهانی در حال مطرح کردن است، قبل از انقلاب در کشور ما اجرا کردند و تلاش می کردند تا فرهنگ اسلامی و ایرانی مردم ما را از بین ببرند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه در زمان رژیم طاغوت صهیونیست ها و بهاییت در حال مسلط شدن بر ایران بودند، افزود: در زمان طاغوت، حیثیت و شخصیت برای مردم ما باقی نگذاشته بودند و همه حیثیت ایران را به شاه آن می دانستند، آن هم شاهی که باید دست سفیر آمریکا را ببوسد تا اجازه صحبت کردن داشته باشد.

ناصری عنوان کرد: امروز ما در جامعه حیثیت و شخصیت داریم و می‌توانیم آزادانه فعالیت‌های اجتماعی داشته باشیم و بانوان ما به صحبت در زمینه‌های مخلتف می‌پردازند که اینها همه از برکت انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه یزد تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما پایه و اساس دینی دارد و این انقلاب اساس ترویج فرهنگ دینی است.

وی تاکید کرد: اکنون بسیاری از مسئولانی که ما در این نظام داریم، افرادی هستند که در ابتدای انقلاب در روستاها زندگی می‌کردند و هیچ پست و مقامی نداشتند اما به برکت انقلاب توانستند رشد کنند.

ناصری، یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران را ایجاد عزت برای مردم ایران دانست و ادامه داد: اکنون در تمام دنیا زمانی که یک نشست بین‌المللی برگزار می‌شود، نخستین موضوعی که مورد بحث قرار می‌گیرد، در ارتباط با ایران است که این نشان از قدرت و عظمت ایران و ایرانیان دارد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب غربی‌ها خیالشان نسبت به ایران راحت بود زیرا ایران برای آنها رام بود و هر کاری که می‌خواستند می‌توانستند در ایران انجام بدهند به علاوه اینکه‌ سرمایه‌های ایران را هم به تاراج می‌بردند اما پس از انقلاب ورق برگشت و ایران به دغدغه اصلی آنها تبدیل شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار