فرماندار دالاهو گفت:همه باید دست در دست هم برای ایجاد جهش در تولید و اشتغال تلاش کنیم.
کد خبر: ۴۷۴۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 08 August 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک مراد علی تاتار افزود:گسترش تولید، احیاء واحدهای تولیدی و صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار همواره به عنوان یکی از اولویت های دولت یازدهم مطرح شده و کارنامه دولت نیز حکایت از آن دارد که عزم دولت برای دستیابی به این هدف اساسی و ملی راسخ است.

وی خاطرنشان کرد: از بزرگترین دغدغه های اصلی دولت تدبیر و امید ایجاد اشتغال است،در شهرستان دالاهو و شهر ریجاب با اصلاح فعالیت واحدهایی که مسائل زیست محیطی و بهداشت و سلامت را مدنظر دارند حدود 60 واحد پرورش ماهی احیا خواهد شد که از این طریق تولید و  اشتغال قابل توجهی به وجود می آید.

تاتار تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی ریشه در تولید داخلی و تقویت ابزارهای حمایتی از تولید داخل دارد و با توجه به بحث تولید و اشتغال که از تاکیدات مقام معظم رهبری میباشد و همچنین پتانسیل های منطقه و پشتکار مردم، افزود که ساماندهی مزارع پرورش ماهی با توجه به زیرساخت های موجود بسیار حائز اهمیت میباشد.

لازم بذکر است،در شهر ریجاب بیش از 220 مزرعه پرورش ماهی موجود است که با توجه به مسائل زیست محیطی و بهداشت و سلامت، در حال حاضر 166 مزرعه با تولید سالانه 4000 تن فعال میباشند. انتظار میرود با مدیریت واحد تحت نظر شیلات و فعال سازی تمامی این مزارع با رفع موانع زیست محیطی و سلامت، تولید و پرورش ماهی در ریجاب به بیش از 6000تن افزایش یابد.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار