ورزشکار کرمانشاهی پس از 26 سال، رکورد دوی 3 هزار متر با مانع ایران را شکست.
کد خبر: ۴۷۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵ 08 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان استان کرمانشاه، در جریان سومین روز از رقابت های دو و مبدانی قهرمانی جهان، جسین کیهانی دوننده 3000 متر بامانع ایران در مرحله مقدماتی به رقابت با سایر دوندگان پرداخت و در پایان نیز با ثبت رکورد 8:33.76 دقیقه درجایگاه یازدهم گروه اول و بیست و چهارم ره بندی دور مقدماتی قرار گرفت و از صعود به فینال بازماند.

براساس این گزارش ،کیهانی با ثبت زمان 8:33.76 دققیه رکورد ملی 3000 متر بامانع ایران را که سید حمیدسجادی با زمان 8:33.89 دقیقه در 27 مهر 1370 در کوالالامپور به ثبت رسانده بود شکست.

با اینکه حسین کیهانی موفق نشد به دور بعدی رقابت های جهانی صعود کند اما دست به کاری بزرگی در ورزشگاه کوئین الیزابت لندن زد تا مثل دو نماینده دیگر ایران به جمع رکورد داران تاریخ دو و میدانی ایران بپیوندد.

حضور در رقابت های قهرمانی آسیا اولین تجربه حسین کیهانی در رقابت های بین المللی این ماده بود که با مدال طلای آسیا همراه بود و حالا او در دومین تلاش خود توانست رکورد ملی و 27 ساله را فرو بریزد تا حالا آینده ای بسیار روشن از خود نشان دهد. دونده ای که در هر رویداد بین المللی برای دو و میدانی ایران سورپرایز جدیدی دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار