حسین خدرویسی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:۳۵ هزار و ۵۰۰نفر از مددجویان تحت حمایت در استان را بانوان سرپرست خانوار و ۱۸هزار نفر را دختران بازمانده از ازدواج تشکیل می دهند که آمار بالای این تعداد بانوان و دختران، اقدامات حمایتی اورژانسی و عمیق برای خانوارهای تحت حمایت می طلبد.
کد خبر: ۴۷۴۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ 07 August 2017
حسین خدرویسی در گفتگوبا خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود: هم اکنون این نهاد حمایت از ۶۸هزار خانوار  با جمعیتی بیش از ۱۷۰هزار نفر را برعهده دارد،و خدمات امدادگران کمیته امداد استان کرمانشاه از دورترین روستاها و نقاط مرزی تا مرکز استان گسترانیده شده است.

وی خاطر نشان کرد:کمیته امداد در سال گذشته بیش از ۷۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال با هدف ایجاد کسب و کارهای زودبازده به پنج هزار و ۵۰۰ مددجوی تحت حمایت در استان پرداخت کرد.
ت
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار برای خانوارهای تحت حمایت یکی از اقدامات اورژانسی این نهاد به منظور خودکفایی و توانمندسازی آنان است.

خدرویسی تاکید کرد: یکی از رسالت های این نهاد برای ارتقای سطح علمی و فرهنگی مددجویان و امدادگران  ورود به عرصه آموزشی و ارائه آموزش های متنوع علمی و فرهنگی  به آنان است.


مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه  افزود:خودکفایی و توانمندی خانواده های مددجو در گرو عملکرد موفق مدیران و امدادگران این نهاد است و مدیران و امدادگران در ارائه خدمت به نیازمندان باید خالصانه عمل کنند چرا که خدمت در این نهاد مقدس ذخیره ایی نیکو برای آنان و خانواده هایشان خواهد بود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار