رئیس هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی محمودآباد از برگزاری مرحله اول اردوی کونگ‌فو منتخب مازندران جهت اعزام به مسابقات کشوری در محمودآباد خبر داد.
کد خبر: ۴۷۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸ 06 August 2017
 آوای‌شمال، هادی بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگارورزشی ما با اشاره به برگزاری مرحله اول اردوی کونگ‌فو منتخب مازندران در چهار رده سنی در محمودآباد، گفت: این اردو به مدت یک روز در سالن صالحین سپاه محمودآباد برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: به منظور برگزاری هرچه بهتر و کیفی‌تر این اردو هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و امید است که با برگزاری این اردوها بتوان قدمی مثبت برای این رشته در شهرستان برداشت.
بهمنی خاطر نشان کرد: اردو تیم منتخب کونگ‌فو از سوی هیات استان و با همکاری هیات کونگ‌فوی شهرستان برگزار می‌شود.
وی افزود: این اردو در چهار رده سنی، نفرات اول، دوم انتخابی جوانان و بزرگسالان چالوس و نوجوانان و نونهالان نوشهر روز سه‌شنبه ۱۷مردادماه در سالن ورزشی صالحین سپاه محمودآباد برگزار می‌شود.
رئیس هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی محمودآباد اظهار کرد :عرفان امیرمقدم، ماهان شیرزاد و پارسا ولی‌پور رده نونهالان ،سینا ربیعی و علی روکا رده نوجوانان، محمدرضا مفیدی و ابوالفضل علیزاده رده جوانان و محمدرضا درزی و اسماعیل رضایی رده بزرگسالان، ۹کونگ‌فو کار محمودآبادی دعوت شده به این اردو می‌باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار