نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم همکاری مردم و مسئولان با نیروی انتظامی در برقراری امنیت جامعه، گفت: امنیت لازمه رشد و توسعه است که توسط نیروهای جان بر کف ناجا و در تعامل و همکاری با مردم به دست می آید.
کد خبر: ۴۷۳۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰ 06 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، "فرهاد تجری" در دیدار با فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان سرپل ذهاب اظهار کرد: تمامی اقدامات نیروی انتظامی در راستای سلامت جامعه و خدمت‌رسانی به مردم و حفظ ارزش‌های اسلامی است که به آسانی به دست نیامده است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی امنیت را لازمه رشد و توسعه شهرستان مرزی سرپل ذهاب برشمرد و گفت: اقدامات و تمهیدات امنیتی آرامش عمومی را به ارمغان می آورد.

تجری با مهم خواندن بحث امنیت و آرامش موجود در شهرستان امنیت را به عنوان سرشاخه سایر حوزه ها در جلب رضایت مردم و دارای اهمیت خاص دانسته و افزود: اگر امنیت خدشه دار شود زندگی به کام مردم نیز تلخ خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از حضور فعال پلیس  در همه صحنه ها، خاطرنشان کرد: با وجود گستردگی حوزه کاری نیروی انتظامی، اما این نیروهای خدوم، مردم روستاهای دور افتاده را تنها نگذاشته و در هر شرایطی به فکر برقراری امنیت هستند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی اقدام مأمور پلیس راه را شایسته عنوان کرد و گفت: این اقدام ارزشمند مأمور انتظامی جان حادثه دیدگان را نجات داد و و تلفات ناشی از آتشسوزی تانکر حمل سوحت را به حداقل رساند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار