مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: آسانسورهای کرمانشاه به سمت استاندارد شدن می‌رود.
کد خبر: ۴۷۳۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹ 06 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،محمودرضا نیازی ، با اشاره به وضعیت استاندارد آسانسورها در کرمانشاه اظهار کرد: اکنون حدود سه یا چهار است که تا استاندارآسانسور ساختمان‌ها از سوی اداره کل استاندارد تایید نشود، شهرداری حق دادن گواهی پایان کار به ساختمان‌ها را ندارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در چند سالی که این قانون اجرا شده ساختمان‌هایی که ساخته شده اند همه آسانسور استاندارد دارند.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه با بیان اینکه مشکل کار در خصوص آسانسور ساختمان‌هایی است که پیش از این قانون ساخته شده اند، یادآوری کرد: نظارت و بازرسی مستمر هم روی استاندارد آسانسورهای از پیش ساخته شده داریم.

به گفته این مسئول، این نظارت‌ها بر آسانسور مراکز مختلف از جمله ادارات، بیمارستان‌ها، هتل‌ها و مکان‌های عمومی اعمال می‌شود.

نیازی خاطرنشان کرد: به مراکزی که آسانسور آنها استاندارد نباشد اخطار داده شده تا نسبت به استانداردسازی آن اقدام کنند.

وی تاکید کرد: برنامه دیگری که در دستور کار داریم تمرکز بیشتر روی آسانسور مراکزی است که تردد و استفاده بیشتری دارند که حتما نسبت به استانداردسازی آسانسورهای خود اقدام کنند.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل بانک اطلاعاتی از وضعیت آسانسورهای دستگاه‌ها و مراکز مختلف استان، خاطرنشان کرد: ببه مراکز مختلف اعلام کرده ایم که در صورت غیراستاندارد بودن آسانسور آنها هرگونه حادثه‌ای که رخ دهد، مسئولیت با مدیران و متولیان آن مرکز است.

نیازی در خصوص استانداردسازی آسانسورهای مسکن مهر نیز افزود: طی چند سال اخیر آسانسور حدود 60 بلوک را با دستور قضایی پلمب کردیم و تا زمانی که آسانسور استاندارد نشود، حق استفاده از آن وجود ندارد.

وی گفت: با این اقدامات خوشبختانه آسانسور مسکن‌های مهر نیز به سمت استاندارد شدن می‌رود. 


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار