نخستین جلسه اتاق فکر محیط زیستی استانداری اردبیل در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۳ 14 June 2015

صاحب نظران استانی در رشته های مختلف در این جلسه به بیان نظرات خود در رابطه با حفاظت پایدار از محیط زیست استان اردبیل پرداختند.

خروجی اصلی این جلسه درخواست اجرای طرح آمایش سرزمینی از مسئولان عالی رتبه استان بود.

در پایان جلسه اعلام شد در گام بعدی تشکل های مردم نهاد محیط زیستی استان میهمان جلسه بعدی اتاق فکر خواهند بود.

شفیع شفیعی مدیر کل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل در رابطه با اتاق فکر استانداری اردبیل گفت: طی سه جلسه نخست نظرات صاحب نظران رشته های مختلف را در رابطه با چگونگی حل معضلات محیط زیستی استان استماع خواهیم کرد تا درنهایت به عنوان یک مجموعه مدون در اختیار مسئولان عالی استان قرار گیرد.

وی افزود: وزن جلسه نخست که شامل پیشکسوتان رشته های مختلف از سیاسی گرفته تا محیط زیستی بود نشان می دهد که تا چه حد در این مسله جدی هستیم.

این مقام مسئول در حوزه اجتماعی تاکید کرد: از جلسه چهارم در یک قالب عملیاتی جلسات خود را با حضور مسئولین عالی رتبه استان دنبال خواهیم کرد.

شفیفی تصریح کرد: تشکیل اتاق فکر محیط زیستی در استان اردبیل یک حرکت پیشرو است که می تواند به عنوان یک الگو در کشور مورد ارزیابی قرار بگیرد.

در این جلسه سید رضا موسوی مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان اردبیل به عنوان میهمان ویژه حضور داشت.

یعقوب عزیززاده فرماندار اسبق شهرستان های استان های آذربایجان شرقی و اردبیل و شهردار اسبق اردبیل هم در این جلسه گفت: تشکیل اتاق فکر محیط زیستی استانداری اردبیل اتفاق مبارکی است که امیدواریم در آینده بتوانیم از این رهگذر شاهد حرکت به سمت توسعه پایدار باشیم.

فاطمه ناصحی مدیرگروه محیط زیست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل نیز در این جلسه خاطر نشان کرد: برگزاری جلسه ای این چنینی برای محیط زیست رویدادی خوشحال کننده است که امیدواریم در روند مستمر خود بتواند به ایفای نقش در حفاظت از محیط زیست استان اردبیل بپردازد.

در انتهای جلسه صادق پناهی و الیار عاصمی زاده پیشنهاد دهندگان تشکیل اتاق فکر محیط زیستی استانداری اردبیل از استانداری اردبیل به سبب رویکرد محیط زیستی خود و حمایت از برگزاری این برنامه و از اتاق بازرگانی استان اردبیل در میزبانی این جلسه تقدیر کردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار