در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان بیان شد:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد : با تغییر مدیریت در دانشگاه و با انتصاب شخصیت های فرهنگی چون آقای دکتر ولایتی و دکتر رهبر سر فصل فرهنگی جدیدی در راس دانشگاه تعریف شده است.
کد خبر: ۴۷۱۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶ 02 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان با حضور اعضای این شورا ، نمایندگان ستاد کنگره شهدای استان و سپاه پاسداران ، رئیس حوزه علمیه استان ، جمعی از روحانیون و چهره های فرهنگی و شخصیت های حوزه فرهنگ استانی امروز چهارشنبه 11 مرداد ساعت 11 در محل سالن جلسات ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار شد.

دکتر آرمین محمودی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت : با تغییر مدیریت در دانشگاه و با انتصاب شخصیت های فرهنگی چون آقای دکتر ولایتی و دکتر رهبر سر فصل فرهنگی جدیدی در راس دانشگاه تعریف شده که در این حوزه دانشگاه آزاد اسلامی استان با سازمان مرکزی دانشگاه هماهنگ و با اجرای برنامه های فرهنگی در این حوزه با شتاب مضاعف ایفای نقش می نماید .
 
ایجاد سرفصل های فرهنگی جدید با تغییر مدیریتی در دانشگاه آزاد + تصاویر 

دکتر آرمین محمودی بیان داشت : مهمترین ماموریت فرهنگی این دانشگاه همزمان با شروع سال تحصیلی جدید بمنظور تجلیل از مقام شامخ شهدا با برگزاری یادواره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان و با دعوت از شخصیتها و فعالان فرهنگی استانی و کشوری انجام می شود .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج افزود همزمان با برگزاری این یادواره یادمان شهدای گمنام با طراحی زیبا و رعایت معماری اسلامی با مشارکت خیرین محترم ساخته می شود.

در ادامه با تصویب برخی از پیشنهاد ها و صدور مجوز اجرای برنامه های فرهنگی جلسه خاتمه و با حضور اعضای شورای فرهنگی و مدعوین بر مزار شهدای گمنام دانشگاه و قرائت فاتحه برای یادگاران دفاع مقدس برنامه پایان یافت .
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار